Nieuws:

We zijn er weer.

Na lange tijd van afwezigheid zijn we er weer  :laugh:
We hebben alle wachtwoorden gereset, je oude wachtwoord werkt niet meer.Je moet via het "wachtwoord vergeten"-linkje je wachtwoord resetten. Je krijgt hiervoor een mailtje op het adres dat je bij ons geregistreerd hebt.

De komende tijd zijn we nog druk bezig om de rest van de site op te bouwen, dus het kan zijn dat sommige onderdelen (tijdelijk) niet werken.

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [OPGELOST] D-Link DWL-G122 aan de praat krijgen lukt niet  (gelezen 806 keer)

Offline Plotinus

• Lid
  • Steunpunt: Nee
[OPGELOST] D-Link DWL-G122 aan de praat krijgen lukt niet
« Gepost op: 2012/01/30, 01:04:28 »
L.S.

Na een tijdje uitgeleend te zijn heb ik mijn D-Link modem weer terug gekregen met bijbehorende dongle. Ik zou deze dongle graag weer aansluiten om mijn kabel te kunnen verwijderen. Er gebeurt echter niets onder Debian 6.04; ik weet niet hoe ik het aan de praat moet krijgen. Ook onder Windows XP (virtueel) werkt het niet: drivers worden ook niet op internet gevonden. Iemand een idee hoe ik dit werkend kan krijgen (pratend met B Box 2; een beveiligde netwerkverbinding kan ik opzeten.

gegroet,
mrt

« Laatst bewerkt op: 2012/02/01, 14:11:55 door Plotinus »
Ach! Waren alle Menschen wijs, en wilden daarbij wel! De Aard waar haar een Paradijs, Nu isse meest een Hel.

Offline Roel1963

• Lid
Re: D-Link DWL-G122 aan de praat krijgen lukt niet
« Reactie #1 Gepost op: 2012/01/31, 12:27:28 »
Deze zou volgens mij moeten werken met de rt73 ralink driver.

Offline Plotinus

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2012/01/31, 14:37:29 »
Dank Roel, maar hoe kom ik daaraan?
Ach! Waren alle Menschen wijs, en wilden daarbij wel! De Aard waar haar een Paradijs, Nu isse meest een Hel.

Offline Roel1963

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2012/02/01, 12:14:50 »
Hier is een prachtige wiki: http://wiki.debian.org/WiFi/rt73

Offline Plotinus

• Lid
« Reactie #4 Gepost op: 2012/02/01, 14:11:19 »
prachtig; het werkt; bedankt Roel