Nou, wijlen Jobs kan zijn lol niet op 
http://www.nu.nl/internet/2770707/plannen-ipad-basisschool.html
Inderdaad, Android Tablets zijn pakken beter 
Nou nee beter is beide niet te gebruiken en een apart vak te maken waar men leert er mee veilig en goed om te gaan.
Kunnen ze tevens die rekenmachines afschaffen die ze nu gebruiken en zo weer leren hoofd te rekenen en te leren leesbaar schrijven met een pen.
Ben een pc liefhebber maar tegen het geen om het als basis in een school te gebruiken.
Klinkt misschien raar maar ik heb veel stage loper begeleid en ik zag iedere keer alleen maar het niveau afnemen.
Neem ze hun rekenmachine af waarmee ze nu alles doen en ze kunnen het niet meer en dat krijg je straks met de tablet.
Dan heb ik het nog niet over de beveiliging van die dingen, de prijs en de tekortkoming van de kennis op scholen van dit soort technieken. Ook de ict afdeling op veel scholen schiet te kort.
Laat ze dat eerst maar eens oplossen en leer de leerlingen veilig dit soort systemen te gebruiken.
Bij iOS houd dat nu in dat je geen internet gebruikt. Weer een lek gevonden, erg dat men het niet erg vind dat het systeem zeer onveilig is in gebruik.
Van de andere kant moet je iemand nog waarschuwen als ze blind voor bling bling gaan in plaats van veiligheid?