Nieuws:

We zijn er weer.

Na lange tijd van afwezigheid zijn we er weer  :laugh:
We hebben alle wachtwoorden gereset, je oude wachtwoord werkt niet meer.Je moet via het "wachtwoord vergeten"-linkje je wachtwoord resetten. Je krijgt hiervoor een mailtje op het adres dat je bij ons geregistreerd hebt.

De komende tijd zijn we nog druk bezig om de rest van de site op te bouwen, dus het kan zijn dat sommige onderdelen (tijdelijk) niet werken.

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Hoe installeer ik Zekr?  (gelezen 501 keer)

Offline Ginny Bionda

• Lid
  • Steunpunt: Nee
Hoe installeer ik Zekr?
« Gepost op: 2012/01/26, 07:50:34 »
Als ik het wil installeren kan ik het enkel openen met archive manager, maar daarna weet ik niet wat ik moet doen... Iemand enig idee?

Cha-no-yu If man has no tea in him, he is incapable of understanding truth and beauty.  ~Japanese Proverb

Offline Timo

• Forumteam
    • timo.diedering
  • Steunpunt: Ja
Re: Hoe installeer ik Zekr?
« Reactie #1 Gepost op: 2012/01/26, 07:59:18 »
sudo apt-get install zekr... ;)
Trotse eigenaar van een Nokia N900, een Nokia N9 en een Jolla.

Offline Cheap Applications

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2012/01/26, 17:09:59 »
Hij staat gewoon in het software centrum dus hoe je hem binnen hebt gehaald is duidelijk dan de verkeerde manier.
Hoe het moet:
Optie 1) Open het softwarecentrum en typ zekr in het zoekvak in, de rest spreekt denk ik wel voor zich :)
Optie 2) Of zoals Timo vertelde: open een terminal en typ in "sudo apt-get install zekr" (zonder aanhalingstekens) en druk op enter, voer je wachtwoord in (je krijgt niets te zien, ook geen sterretjes dus volledig blind typen).
Desktop:
Processor: Intel® Core™2 Quad CPU Q8300 @ 2.50GHz × 4, Geheugen: 3.9Gb, GPU: nVidia 220GT OS: Windows 7 64 bit / Ubuntu 12.04 64 bit
Notebook:
Processor: Intel® Core™ i7-4700MQ, Geheugen: 8Gb, GPU: nVidia GTX765m (met Optimus) OS: Windows 8 64 bit / Elementary OS Luna 64 bit

Offline Dave

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2012/01/26, 17:31:34 »
Dacht ga eens kijken wat het precies is.  :evil: