Nieuws:

We zijn er weer.

Na lange tijd van afwezigheid zijn we er weer  :laugh:
We hebben alle wachtwoorden gereset, je oude wachtwoord werkt niet meer.Je moet via het "wachtwoord vergeten"-linkje je wachtwoord resetten. Je krijgt hiervoor een mailtje op het adres dat je bij ons geregistreerd hebt.

De komende tijd zijn we nog druk bezig om de rest van de site op te bouwen, dus het kan zijn dat sommige onderdelen (tijdelijk) niet werken.

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Vertaling Ubuntu Desktop Guide praktisch voltooid  (gelezen 1186 keer)

Offline Parbo

• Vertaalteam
  • Steunpunt: Nee
Vertaling Ubuntu Desktop Guide praktisch voltooid
« Gepost op: 2012/01/24, 17:34:13 »
De vertaling van de ingebouwde hulpdocumentatie (Ubuntu Desktop Guide) is vrijwel geheel vertaald en bijgewerkt in Oneiric. Kies in het bureaubladmenu Hulp > Hulpdocumentatie (o.i.d. bij mij is het bureaubladmenu weggetoverd  :|) of klik op het bureaublad op F1. Als dit niet werkt ga je naar Systeeminstellingen > Toetsenbord; klik in het tabblad Sneltoetsen op Starters en daarna op Hulptoepassing starten. Druk hier op de toets F1 om hem toe te wijzen.
Ubuntu Dutch Translators

Offline Thomas de Graaff

• Lid
Re: Vertaling Ubuntu Desktop Guide praktisch voltooid
« Reactie #1 Gepost op: 2012/01/24, 18:56:24 »
Top! :D

Offline RobertPeter

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2012/01/24, 23:38:05 »
thanx :D :D
Lenovo ideapad520  Ubuntu 18.04

Haastige spoed is alleen maar goed om vlooien te vangen.

Offline Cumulus007

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2012/01/25, 20:28:58 »
De Desktop Guide is echt een schitterende verzameling eersteklas instructies voor nieuwe gebruikers, en zou veel intensiever gepromoot moeten worden. Puik werk, Hannie!

Offline lord4163

• Lid
    • Simpelbuntu
« Reactie #4 Gepost op: 2012/01/27, 20:46:17 »
Dat is prachtig, viel mij ook al op dat hij niet vertaald was en het is een erg leuke kennismaking met de nieuwe desktop. Super werk! 8-)
Meer weten over Ubuntu? Bezoek mijn site dan eens:
Simpelbuntu