Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Sound Juicer crasht  (gelezen 625 keer)

Offline johande

• Lid
Sound Juicer crasht
« Gepost op: 2012/01/14, 19:16:11 »
Wanneer ik op kopieren druk in Sound Juicer sluit het programma onmiddellijk af. Ik werk op 10.04.3
Ik heb Sound Juicer al eens volledig verwijdert en geherinstalleerd. geen oplossing.
wat kan ik doen om de oorzaak te achterhalen?

Offline Soul-Sing

• Lid
Re: Sound Juicer crasht
« Reactie #1 Gepost op: 2012/01/14, 20:04:49 »
Wanneer ik op kopieren druk in Sound Juicer sluit het programma onmiddellijk af. Ik werk op 10.04.3
Ik heb Sound Juicer al eens volledig verwijdert en geherinstalleerd. geen oplossing.

Het sluit niet goed af, of lijkt niet goed af te sluiten. Kijk eens bij processen, daar lijkt me de kans vrij groot dat er een proces actief blijft op de achtergrond.
Ik had dat tenminste op mijn 10.04 install. (Kijk dus even bij systemmonitor)

Offline johande

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2012/01/14, 20:12:46 »

Het sluit niet goed af, of lijkt niet goed af te sluiten. Kijk eens bij processen, daar lijkt me de kans vrij groot dat er een proces actief blijft op de achtergrond.
Ik had dat tenminste op mijn 10.04 install. (Kijk dus even bij systemmonitor)

ook na een volldige herstart crasht hij dadelijk

Offline Soul-Sing

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2012/01/14, 21:29:16 »
Dan vallen we terug op foutmeldingen. Dus het prog via de terminal starten, of een andere cd ripper nemen. Er zijn nogal wat die het werk ook kunnen. (https://help.ubuntu.com/community/CDRipping#RubyRipper) (http://linuxappfinder.com/multimedia/audiocdencoders)
Sound Converter
Ruby Ripper
RipperX

Offline Tom

• Lid
« Reactie #4 Gepost op: 2012/01/14, 21:34:55 »
Waar ik heel goede ervaringen mee heb is Asunder staat ook in de repro´s (Synaptic) wel dan ook even Lame erbij installeren die wordt veel gebruikt door Rip programma´s. :)
Edit: Heb die ook gebruikt in de 10.04.3
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.