Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Mozilla onderhandelde slim: ontwikkeling Firefox veiliggesteld  (gelezen 5331 keer)

Offline emiel1976

• Lid
Re: Mozilla onderhandelde slim: ontwikkeling Firefox veiliggesteld
« Reactie #25 Gepost op: 2011/12/27, 22:18:00 »
@Emiel

Effecten werken in Firefox versie 9 en in Chrome 16.0.912.63. De effecten werken niet in Opera 11.60.

En vergeet niet dat bij vistaus altijd alles anders is ;)

Vreemd want de effecten van deze link werken bij mij in Firefox 9 niet.
http://xub-info.nl/b/

Die van de andere pagina wel en die zouden het ook moeten doen maar blijkbaar heeft Opera het weer veranderd en werken ze nu weer met iets anders.

Ja dat was ik vergeten. XD

« Reactie #26 Gepost op: 2011/12/27, 22:23:47 »
En wat heeft dit allemaal precies te maken met de resultaten van de onderhandelingen tussen Mozilla en Google? :rolleyes:
« Laatst bewerkt op: 2011/12/28, 10:37:21 door Stefan de Vries »
Bezoek ook eens de Ubuntu NL IRC-kanalen! |

« Reactie #27 Gepost op: 2011/12/27, 22:24:38 »
b niet c wel. Trouwens is Firefox 8 nog standaard mits je de security ppa heb toegevoegd zoals ik.
Meer weten over Ubuntu? Bezoek mijn site dan eens:
Simpelbuntu

Offline emiel1976

• Lid
« Reactie #28 Gepost op: 2011/12/27, 23:14:09 »
b Hoort het ook niet te werken omdat ik daar de ondersteunende meuk van Firefox heb uitgezet.

« Reactie #29 Gepost op: 2011/12/27, 23:53:42 »
En wat heeft dit allemaal precies te maken met de resultaten van de onderhandelingen tussen Mozilla en Firefox? :rolleyes:

Niks, maar iedereen moet weer even laten weten wat hun favoriete browser is  :rolleyes:

« Reactie #30 Gepost op: 2011/12/28, 00:14:22 »
@Emiel

Effecten werken in Firefox versie 9 en in Chrome 16.0.912.63. De effecten werken niet in Opera 11.60.

En vergeet niet dat bij vistaus altijd alles anders is ;)

Ik verzoek het nogmaals: hou op met die laatste zin. Ik heb het al meermaals gevraagd op het forum.

Trouwens: hoe is alles anders? IK zie geen verschil. Wat is er dan anders aan mijn PC als mijn OGEN het verschil niet zien ???

@emiel: Ik zie in beide browsers geen effecten met zowel b als c behalve een oplichtend kleurtje.

« Reactie #31 Gepost op: 2011/12/28, 00:15:41 »
En wat heeft dit allemaal precies te maken met de resultaten van de onderhandelingen tussen Mozilla en Firefox? :rolleyes:

Niks, maar iedereen moet weer even laten weten wat hun favoriete browser is  :rolleyes:

Ik heb geen favoriete browser. Trouwens, niet helemaal leuk om te horen want ik heb het ook in Chrome getest dus als Opera echt mijn favoriete zou zijn, dan zou ik Chrome niet eens installeren ;)

« Reactie #32 Gepost op: 2011/12/28, 13:57:20 »
Ik gebruik Firefox al sinds hij is uitgebracht, sindsdien wil ik écht niets anders meer. Als er iets is waar ik kotsmisselijk van wordt, is het wel Chrome en IE.  :(

Firefox is snel, stabiel, en echt heel uitgebreid. Zeker voor wat ik doe met websites. (fireburg) Daarnaast heb ik een bloedhekel aan advertenties, in welke vorm dan ook... opbokken. Zonder Adblock Plus ga ik het internet niet eens meer op.