Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: go-home-applet  (gelezen 1725 keer)

Offline frietveld

  • Lid
go-home-applet
« Gepost op: 2011/12/15, 22:10:24 »
Na het updaten van Ubuntu ben ik alles kwijt. Links boven onder de go-home-applet zijn alle panelen verdwenen. Geen bureaublad, geen office, niets meer. Ik heb geprobeert met Alt F2 en daarna gconftool-2 --recursive-unset /apps/panel && pkill gnome-panel, invoeren om alles terug te krijgen, maar dat werkte ook niet. Ik ben al een paar dagen bezig, ik ben een leek op ICT gebied. Hoe krijg alles terug in zijn oorspronkelijke staat?

Re: go-home-applet
« Reactie #1 Gepost op: 2011/12/15, 22:36:21 »
Hallo, Ubuntu versie 4, 8, 10 of 12? Dat helpt al wat meer om je uit de problemen te helpen.

Offline frietveld

  • Lid
Re: go-home-applet
« Reactie #2 Gepost op: 2011/12/15, 22:47:12 »
ubuntu 10.04
« Laatst bewerkt op: 2011/12/15, 22:57:06 door frietveld »

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Re: go-home-applet
« Reactie #3 Gepost op: 2011/12/15, 23:04:00 »
Schakel de visuele effecten eens uit, en doe daarna een herstart (of afmelden/aanmelden). Helpt dat?
http://sites.google.com/site/computertip/geenbeeld#TOC-Slecht-beeld

Zo niet, dan is er altijd nog het paardemiddel: verwijder alle verborgen bestanden en verborgen mappen uit je persoonlijke map behalve .mozilla, .evolution en/of .mozilla-thunderbird, en herstart je bak (of afmelden/aanmelden). Paardemiddel, want alle instellingen gaan dan terug naar de beginstand.

Verborgen bestanden zijn bestanden en mappen met een punt ervoor. Zichtbaar te maken in bestandbeheerder, door in de werkbalk van de bestandbeheerder te klikken op Beeld - verborgen bestanden weergeven.
« Laatst bewerkt op: 2011/12/15, 23:09:58 door Pjotr »

Re: go-home-applet
« Reactie #4 Gepost op: 2011/12/16, 10:40:35 »
Of je voegt gewoon netbook-launcher-efl terug toe bij de opstarttoepassingen...