Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: (Opgelost) JPG's niet meer te bekijken in bepaalde map  (gelezen 934 keer)

(Opgelost) JPG's niet meer te bekijken in bepaalde map
« Gepost op: 2011/11/13, 16:36:43 »
Zoals in de titel beschreven, kan ik JPG's in een bepaalde  map niet meer bekijken. Ook als root lukt het niet.
Zie onderstaand plaatje met foutmelding.


Is hier een oplossing voor?
« Laatst bewerkt op: 2011/11/13, 19:50:08 door Gijsbert »
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Online Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Re: JPG's niet meer te bekijken in bepaalde map
« Reactie #1 Gepost op: 2011/11/13, 18:04:31 »
Een zoektocht op "improper call to jpeg library in state 200 ubuntu" levert weinig hoopvols op.... Veel meldingen van corrupte bestanden.  :(

Wanneer heb je de betreffende harde schijf voor het laatst een schijfcontrole laten ondergaan?

Re: JPG's niet meer te bekijken in bepaalde map
« Reactie #2 Gepost op: 2011/11/13, 18:32:40 »
Ik heb de complete home directory van Ubuntu 8.10 op mijn huidige schijf gezet, dus elke dag wordt er een schijfcontrole uitgevoerd. Dit is het pad /home/HomeVan8.10/Afbeeldingen.  Hierop staan nog veel meer mappen met foto's die ik gewoon kan bekijken, alleen de map waarvan ik een schermafdruk hier heb geplaatst, daarbij lukt het niet. Wat ik ook geprobeerd heb, is een aantal foto's op een andere schijf neer te zetten, helaas de zelfde foutmelding. :(
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline petervs

  • Lid
Re: JPG's niet meer te bekijken in bepaalde map
« Reactie #3 Gepost op: 2011/11/13, 18:33:24 »
Je hebt al eerder zo'n foutmelding gehad.
http://forum.ubuntu-nl.org/foto-video-en-audiobewerking/foto%27s-opeens-niet-meer-te-benaderen/

Ook nu wordt er aangegeven dat de hetgeen je wilt openen 0 byte groot is, misschien is de oplossing hetzelde als de vorige keer?
Ubuntu MATE 16.04

Re: JPG's niet meer te bekijken in bepaalde map
« Reactie #4 Gepost op: 2011/11/13, 19:49:31 »
petervs bedankt voor de link. Het is inderdaad hetzelfde probleem. Er staan geen avi's meer in die map. Wat mij betreft weer opgelost.
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.