Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [opgelost] Shortcut om naar desktop te gaan  (gelezen 326 keer)

Offline MKe

• Lid
  • Steunpunt: Nee
[opgelost] Shortcut om naar desktop te gaan
« Gepost op: 2011/11/06, 10:08:48 »
Hoi,

Bij 11.04 was de sneltoets om naar de desktop te gaan Super+d. Nu bij 11.10 is het ineens Ctrl+Alt+d. Ik wil graag de oude combinatie weer instellen. Ik ben hiervoor naar Toetsenbord gegaan bij de systeem instellingen. Daar kun je sneltoetsen veranderen. Maar op de een of andere manier lukt het me niet met deze functie. Als ik naar navigeren ga , vervolgens "Alle normale vensters verbergen" selecteer en dan de nieuwe toetsencombinatie wil invoeren, "vliegt" de selectie automatisch omhoog zodat ik ineens "Direct tussen vensters schakelen" zit te editen. Het lukt me gewoon niet om het juiste item te editen. Is dit een bug of een feature? M.a.w. wat doe ik fout en belangrijker nog, hoe pas ik de sneltoetsen aan?
« Laatst bewerkt op: 2011/11/06, 10:34:36 door MKe »
Mijn blokkendoos blog: http://mke21.wordpress.com/

Offline ThomasN

• Lid
Re: Shortcut om naar desktop te gaan
« Reactie #1 Gepost op: 2011/11/06, 10:25:02 »
Ik weet niet wat er precies fout gaat, maar het is in elk geval geen feature. Ik probeerde even hetzelfde en bij mij is de toetsencombinatie probleemloos veranderd. Je moet wel twee keer op de toetsencombinatie klikken, zodat er iets staat als "voer nieuwe combinatie in".

Offline MKe

• Lid
Re: Shortcut om naar desktop te gaan
« Reactie #2 Gepost op: 2011/11/06, 10:34:17 »
Ah, dat was het probleem. In de applicatie staat als hulp dat je de regel moet selecteren en dan de tpoetsencombinatie moet geven, niets over dubbelklik. Bedankt.