Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: ( opgelost)syntax foutmeldingen bij opstarten pulseaudio-equalizer  (gelezen 1259 keer)

Offline pernet

• Lid
Hallo op aanraden van heir4c plaats ik het opstart probleem van de pulse-equaliser onder een nieuw topic.
Het andere is te vinden onder... installeren pulse eqalizer Nieuw « 1 2 3 »

Het probleem is dat bij het opstarten onderstaande foutmelding krijg in het terninalvenster;

Getting settings...
/usr/bin/pulseaudio-equalizer: regel 68: [: eenzijdige operator werd verwacht, 0 gevonden
/usr/bin/pulseaudio-equalizer: regel 78: 10+: syntaxfout: operator verwacht (het onjuiste symbool is "+")
(standard_in) 1: syntax error
ls: kan geen toegang krijgen tot /home/ivo/.pulse/presets/*.preset: Bestand of map bestaat niet
Traceback (most recent call last):
  File "/usr/share/pulseaudio-equalizer/pulseaudio-equalizer.py", line 535, in <module>
    Equalizer()
  File "/usr/share/pulseaudio-equalizer/pulseaudio-equalizer.py", line 357, in __init__
    GetSettings()
  File "/usr/share/pulseaudio-equalizer/pulseaudio-equalizer.py", line 64, in GetSettings
    num_ladspa_controls = int(rawdata[9])
ValueError: invalid literal for int() with base 10: '
« Laatst bewerkt op: 2011/11/06, 16:36:47 door pernet »

In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline pernet

• Lid
Re: syntax foutmeldingen bij opstarten pulseaudio-equalizer
« Reactie #2 Gepost op: 2011/11/05, 15:55:44 »
Oef oef het werkt. Na het verwijderen van de map.pulse starten de pulseaudio-equaliser direct op. Kon deze ook instellen maar hoorde dat hij niets deed. Ik heb via een usb een DAC hoofdtelefoon versterker aangesloten op mijn Sony vaio netboek met Ubuntu 11.04.
Dan via pakketbeheer pulse-equaliser geherinstalleerd en ook de map. Pulse terug gezet, omdat ik de uitgang van de systeem geluiden niet meer opstarte en dus geen muziek meer langst mijn USB naar de DAC ging.

Bij het herinstalleren werkte plots alles en dus ook de regelingen van de Equaliser met invloed op geluid en goed hoorbaar.

Allen ook Heir4c die me zover gebracht heeft, om de foutmelding te kunnen formuleren.
Vreselijk bedankt, dacht dat het nooit ging goe komen.

Groetjes, ivo