Dus wat is het verschil tussen deze "Ping" en e-mails (waar je met een goed data-abonnement ook praktisch een ongelimiteerd aantal van kan versturen)?
Trouwens, waarom zit iedereen tegenwoordig alles Ping te noemen? Eerst Apple, nu blackberry... Wat zeggen de makers van inetutils daar wel niet van

(the original ping

)
De meeste mensen die ik ken zijn Android of jailbreaked iOS ("Als het niet te jailbreaken was zou ik het nog eens niet aanraken!") fans. Maar goed, ik ga dan ook voornamelijk met informatica-enthousiasten om

On topic: Als Nokia denkt een goede zet te maken door Windows Phone 7 mee te leveren, dan is dat hun idee en moet de markt maar spreken. Ik persoonlijk heb nog maar een paar keer Windows Phone 7 in werking gezien, en alhoewel het me degelijk leek, vond ik het voor mij persoonlijk minder aantrekkelijk dan bijvoorbeeld Android, omdat dat open source is -- en in tegenstelling tot de meesten hier (verbeter mij als ik niet correct ben) is dat meer dan een "kwaliteitslabel" voor mij aangezien ik programmeur ben en dus effectief dingen aanpas aan mijn software.
Windows is, IMHO, lang zo slecht niet meer. Windows 7 (voor desktops) is een van de betere producten van Microsoft en een degelijk OS waar ik niets mee in zit om mee te werken, op het afschuwelijke ramverbruik na. Qua quality assurance is Win7 beter afgewerkt dan sommige Linuxdistributies (op sommige punten zelfs beter dan Ubuntu). Windows 7 is gemaakt met een iets professionele gebruiker in gedachten (ook al wegens het feit dat ze zoveel dingen "under the hood" van Unix hebben nagemaakt). Win8, daarentegen, is weer op Microsoft's klassieke 8-12 jaar en 65+ gericht.
Anyways, we kunnen blijven doorzagen tot het oneindige dat Windows Phone 7 geen Linux is en dat we allemaal zoveel liever Linux hebben want Linux is open source en Linux Linux Linux. Face it, Windows Phone 7 is relatief goed, maar geen grote marktspeler. Wees liever tevreden dat Google met Android zo een goede markt voor Linux heeft weten te bereiken dan te zeveren dat "Oh nee, er staat 'Windows' bij! Dus moet het wel heel erg slecht zijn!" etc...
You get my point

- Sey