Nieuws:

We zijn er weer.

Na lange tijd van afwezigheid zijn we er weer  :laugh:
We hebben alle wachtwoorden gereset, je oude wachtwoord werkt niet meer.Je moet via het "wachtwoord vergeten"-linkje je wachtwoord resetten. Je krijgt hiervoor een mailtje op het adres dat je bij ons geregistreerd hebt.

De komende tijd zijn we nog druk bezig om de rest van de site op te bouwen, dus het kan zijn dat sommige onderdelen (tijdelijk) niet werken.

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: {opgelost} Vreemd probleem met externe schijf  (gelezen 339 keer)

Offline RikRik

• Lid
  • Steunpunt: Nee
{opgelost} Vreemd probleem met externe schijf
« Gepost op: 2011/10/14, 11:54:04 »

Uploaded with ImageShack.us

De update van Ubuntu 11,04 naar 11,10 verliep vlekkeloos en alles leek goed te werken maar ik heb toch een vreemd probleem:

Op de zijbalk staan m'n externe schijven afgebeeld maar als ik daar op klik wordt de schijf niet geopend maar start vreemd genoeg vlc-player  ???.  Via persoonlijke map op de zijbalk opent bestandsbeheer Nautilus wel normaal de externe schijf. Iemand een idee hoe ik dit moet oplossen? Een de- installatie van vlc verhelpt het probleem, ik kan de schijf normaal openen, na een herinstallatie van vlc is het probleem weer terug.

Probleem is inmiddels opgelost: map VIDEO_TS  associatie stond op VLC  M'n externe schijf opent weer normaal.

Uploaded with ImageShack.us

« Laatst bewerkt op: 2011/10/14, 13:05:28 door RikRik »

Offline erik1984

• Lid
    • erik1984
  • Steunpunt: Nee
Re: {opgelost} Vreemd probleem met externe schijf
« Reactie #1 Gepost op: 2011/10/14, 13:12:44 »
Bedankt voor het melden van de oplossing.  :)