Nieuws:

We zijn er weer.

Na lange tijd van afwezigheid zijn we er weer  :laugh:
We hebben alle wachtwoorden gereset, je oude wachtwoord werkt niet meer.Je moet via het "wachtwoord vergeten"-linkje je wachtwoord resetten. Je krijgt hiervoor een mailtje op het adres dat je bij ons geregistreerd hebt.

De komende tijd zijn we nog druk bezig om de rest van de site op te bouwen, dus het kan zijn dat sommige onderdelen (tijdelijk) niet werken.

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Wachtwoord wifi onthouden  (gelezen 1208 keer)

Offline jokro

• Lid
  • Steunpunt: Nee
Wachtwoord wifi onthouden
« Gepost op: 2011/10/02, 21:27:57 »
Ik gebruik Ubuntu vanaf een USB-stick in standaard (=life ?) modus. Elke keer als ik opstart moet ik opnieuw verbinding maken met wifi. Hoe kan ik dit voorkómen ?

Dank
Jokro

Offline Cheap Applications

• Lid
Re: Wachtwoord wifi onthouden
« Reactie #1 Gepost op: 2011/10/02, 22:24:35 »
Live, en dit kan niet. Ubuntu vanaf een USB is minimaal, en (vooral) om te installeren. Dus niet alles zal (maximaal werken), en geen instellingen/installaties zullen worden opgeslagen, omdat het alleen is om uit te proberen of om je systeem te herstellen.
Desktop:
Processor: Intel® Core™2 Quad CPU Q8300 @ 2.50GHz × 4, Geheugen: 3.9Gb, GPU: nVidia 220GT OS: Windows 7 64 bit / Ubuntu 12.04 64 bit
Notebook:
Processor: Intel® Core™ i7-4700MQ, Geheugen: 8Gb, GPU: nVidia GTX765m (met Optimus) OS: Windows 8 64 bit / Elementary OS Luna 64 bit

Offline heir4c

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2011/10/02, 22:28:38 »
Je kan dus wel instellingen/veranderingen/software installeren op een Live-usb.
Daarvoor moet je als je een opstartschijf maakt onderaan de schuifbalk gebruiken om ruimte daarvoor in te stellen/aan te maken.

Offline jokro

• Lid
[OPGELOST] Wachtwoord wifi onthouden
« Reactie #3 Gepost op: 2011/10/03, 21:08:11 »
Dank jullie. Opgelost
« Laatst bewerkt op: 2011/10/03, 21:11:22 door jokro »

Offline heir4c

• Lid
« Reactie #4 Gepost op: 2011/10/03, 21:56:39 »
Toch nog even een screenshot gemaakt om te laten zien welke schuifbalk ik bedoel. Zie het pijltje: