Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Goed nieuws voor ons: System76 gaat verkoop in NL starten!  (gelezen 27862 keer)

Re: Goed nieuws voor ons: System76 gaat verkoop in NL starten!
« Reactie #50 Gepost op: 2011/10/26, 09:12:04 »
Tof dat ze ook naar België versturen!

Al dat dit waarschijnlijk een heel beperkte doelgroep zal zijn, daar ze alleen querty shippen, en geen azerty (wat in België toch het meest gangbaar is).

« Reactie #51 Gepost op: 2011/10/26, 10:25:47 »
Neen, ze shippen Azerty naar België.

« Reactie #52 Gepost op: 2011/10/26, 12:53:17 »
Neen, ze shippen Azerty naar België.

Ik geloof jou wel, maar heb je ook een bron hiervan. Want op hun site vind ik het tegendeel:

System76 only manufactures US keyboard layouts. System76 products are compatible with world wide power grids. You will need to purchase a plug adapter for your computer.

Als ze Azerty zouden shippen naar België, komt m'n nieuwe laptop zeker van die site af.

« Reactie #53 Gepost op: 2011/10/26, 13:02:50 »
*Kuch kuch* spaarpot omgedraaid en ja zenne System 76 here I come !!!!! (azerty dan wel eh ;) )
Gubuntu 17.04 wegens verdwijnen Unity binnenkort

« Reactie #54 Gepost op: 2011/10/26, 13:13:22 »
@Carharttguy: Mensen rapporteerden dat als je Frankrijk kiest, dat je dan Azerty kunt krijgen. Dus ik neem aan dat als je België selecteerd dat ook het geval zal zijn.

Joris +1000 Tenminste, wanneer ik ook weer een nieuwe PC nodig heb dan, eerst een nieuwe telefoon ;)

Offline palm

• Lid
« Reactie #55 Gepost op: 2011/10/26, 19:04:42 »
Ze verschepen nu naar Nederland, maar ook naar België!
http://www.system76.com/home/shippinginformation
Is me dat hier een mooie reklame voor System 76.
Mag dat wel allemaal?
Had die dat maar gekregen:
http://forum.ubuntu-nl.org/ubuntu-nl/os4free-stop-ermee/

« Reactie #56 Gepost op: 2011/10/26, 20:05:19 »
Ja, deze reclame mag, want System76 is een partner van Ubuntu.
En inderdaad, had Maarten die ook maar gekregen met OS4Free.

« Reactie #57 Gepost op: 2011/10/27, 00:55:09 »
Nogmaals: ik ben lichamelijk niet 100% en dat heb ik vandaag weeral ervaren. Dat is waarom ik een uitkering heb en de details vertel ik hier liever niet.
De rest van je post zal ik per PB beantwoorden.

Ik geloof dat je niemand een verantwoording daarvoor schuldig bent.
Een uitkering krijg je niet zomaar, dat was vroeger misschien zo tegenwoordig ligt dat wel anders.
Om een klein voorbeeld te noemen de WAO bestaat niet meer en de WIA is alleen een verzekering wanneer je 30% of meer achteruit gaat ten opzichte van het laatste verdiende loon. Kortom iemand die qua loon in de arbeidersklasse valt en uitvalt met lichamelijke (of andere) problemen ziet geen cent van waar hij al die jaren wel de premie heeft betaald.
Kortom ik vind het heel l*llig dat dit soort opmerkingen komen, want niemand anders dan jezelf weet het best welke kansen er waren als.. (vul maar in) en afgezien het ongemak (en/of pijn) van de klachten.

Zelf zit ik nu ook noodgedwongen bij huis, ik heb altijd gewerkt ook tijdens mijn studie.
Ik kan wel vertellen wat ik heb en de uitkering die ik ontvang, maar ik durf te wedden dat er maar weinig zijn die met mij willen ruilen ook niet als ik een nieuwe computer erbij lever.
Ryzen 7 1700 16gb, RX 580 8gb, AOC 24" FreeSync scherm,  Corsair Strafe Red (mechanisch toetsenbord), 256GB SSD, 4 TB HDD. OS: Linux Mint

« Reactie #58 Gepost op: 2011/10/27, 01:56:24 »
Dankje, eindelijk iemand die het snapt! :)

Offline emiel1976

• Lid
« Reactie #59 Gepost op: 2011/10/27, 02:46:44 »

Toch ben ik het er niet mee eens maar dat is wat anders. ;)

Ontopic, Hebben ze al een winkel in Nederland of gaat het alleen via de website?

« Reactie #60 Gepost op: 2011/10/27, 11:11:09 »
Vooralsnog alleen via de website. Maar ze hebben gelukkig wel een warenhuis in de UK, dus zolang je niet te custom gaat doen, kunnen ze alles supersnel leveren :)

Offline Ron

• Forumteam
    • r0n
    • Over Tholen
« Reactie #61 Gepost op: 2011/10/27, 11:32:11 »
Deze opa snapt het ook.
40% afgekeurd, maar moet wel 40 uur per week werken, en daarnaast reizen 2 uur enkele reis.
Al met al zijn dat 5 dagen van 12 uur per dag van huis, voor een salaris dat niet veel meer is dan wat ik in 1992 verdiende.
Vandaar dat ik "oude" PC's gebruik (ok, wel 10 stuks :lol:) en mijn verbouwing die 3 weken zou duren al 10 maanden bezig is .....
Openstandaard Evangelist, OpenSource Promotor, OpenData voorstander.
Xubuntu gebruiker en voorstander
Er is ook nog een andere hobbies.

« Reactie #62 Gepost op: 2011/10/27, 11:53:05 »
Deze opa snapt het ook.
40% afgekeurd, maar moet wel 40 uur per week werken, en daarnaast reizen 2 uur enkele reis.
Al met al zijn dat 5 dagen van 12 uur per dag van huis, voor een salaris dat niet veel meer is dan wat ik in 1992 verdiende.
Vandaar dat ik "oude" PC's gebruik (ok, wel 10 stuks :lol:) en mijn verbouwing die 3 weken zou duren al 10 maanden bezig is .....

Van 80 tot 100% afgekeurd. Maar omdat mijn laatste baantjes niet erg veel zoden aan de dijk zette, was er geen verschil van 30% kortom ik mocht naar de gemeente. Dat was mijn beloning voor het feit dat ik weigerde mijn hand op te houden en liever slecht betaald werk en iets compleet anders deed dan waar ik voor geleerd heb. Achteraf misschien dom, maar ik had ook zoiets als een eergevoel...
Ryzen 7 1700 16gb, RX 580 8gb, AOC 24" FreeSync scherm,  Corsair Strafe Red (mechanisch toetsenbord), 256GB SSD, 4 TB HDD. OS: Linux Mint

« Reactie #63 Gepost op: 2011/10/27, 17:58:16 »
@femke: Ik heb niet gezegd dat ik van die studiefinanciering nieuwe dingen koop. Ik koop nieuwe dingen van mijn Wajong. Mijn studiefinanciering gaat volledig op aan lesgeld+boeken afbetalen. Wat ik overhoud van mijn uitkering, koop ik wel eens wat nieuws ja. Maar dat is echt niet zoveel hoor. Meestal kleine dingetjes, zoiets als een nieuwe mobiel of nieuwe PC moet ik ook 2-3 maanden voor sparen en dat heb ik in het begin ook al gezegd.

« Reactie #64 Gepost op: 2011/10/28, 13:25:29 »
Maar je hebt wel gelijk dat ik inderdaad een nieuwe telefoon nodig heb.

Offline Timo

• Forumteam
« Reactie #65 Gepost op: 2011/10/28, 13:27:17 »
Tsk, geef die zogenaamd 'oude' dan maar aan mij :rolleyes:

« Reactie #66 Gepost op: 2011/10/28, 13:28:53 »

Is goed, geef ik je morgen wel =D

Maar hij is niet zogenaamd oud hoor. Hij is al bijna 4 jaar oud en de achterkant valt er constant af.

Offline Timo

• Forumteam
« Reactie #67 Gepost op: 2011/10/28, 13:30:29 »

Is goed, geef ik je morgen wel =D

Maar hij is niet zogenaamd oud hoor. Hij is al bijna 4 jaar oud en de achterkant valt er constant af.
Nah, ik had er tot deze zomer eentje uit begin 2004, of eind 2003. Het is maar wat je oud noemt. Ik neem wel een euro mee, ruilen we: Jij die euro ik die feun XD

« Reactie #68 Gepost op: 2011/10/28, 13:32:16 »
Haha XD Ja oke, maar alsnog is bijna 4 jaar denk ik wel ouder dan dat jij dacht dat ie was ;)
Maar 1 euro, wow, dan word ik rijk joh  :o :rolleyes:

Offline Timo

• Forumteam
« Reactie #69 Gepost op: 2011/10/28, 13:33:39 »
Haha XD Ja oke, maar alsnog is bijna 4 jaar denk ik wel ouder dan dat jij dacht dat ie was ;)
Maar 1 euro, wow, dan word ik rijk joh  :o :rolleyes:
Oke, oke, 2 euro omdat jij het bent XD
Ik had hem 3 jaar geschat.

dan kan ik er gratis angry birds op spelen :w00t:

« Reactie #70 Gepost op: 2011/10/28, 13:38:54 »
Haha XD Angry Birds gaat je niet lukken op deze telefoon, tenzij ze een Java-versie hebben voor een 2,0 inch-display XD
Maar 2 euro, dan kan ik zoveel kopen joh :O

Offline Timo

• Forumteam
« Reactie #71 Gepost op: 2011/10/28, 13:42:22 »
Haha XD Angry Birds gaat je niet lukken op deze telefoon, tenzij ze een Java-versie hebben voor een 2,0 inch-display XD
Maar 2 euro, dan kan ik zoveel kopen joh :O
Dat doe je toch al van je uitkering? :O

Hoezo doet angry birds het niet op je feun?

« Reactie #72 Gepost op: 2011/10/28, 15:28:49 »
Ehhh, ik lees net over een stichting OSS Computers. Ziet er in ieder geval goed uit !
http://osscomputers.nl/

Gr Karel,

Ja, deze reclame mag, want System76 is een partner van Ubuntu.
En inderdaad, had Maarten die ook maar gekregen met OS4Free.
Ik gebruik Linux Ubuntu 12.04 Unity & Windows 8.1

Mijn overstap weblogs zijn: http://overstappen2ubuntu.wordpress.com & http://overstappen2linuxmint.wordpress.com

Offline Timo

• Forumteam
« Reactie #73 Gepost op: 2011/10/28, 16:20:44 »
Tiempjuuh, je krijgt hem toch niet. Ooit heeft Vistaus mij wat beloofd, maar ik moet het nog krijgen. Dus die vlieger gaat niet op, ook niet voor 2 euro. :evil:

Ik heb voor 2 euro en 3 cent wel zijn ubuntu-muis gekregen. Als hij zijn mobi meeneemt kan ik hem even bekijken, en dan geef ik heb 2 euro. Geeft hij mij zijn mobi. Gelijk oversteken :evil:

« Reactie #74 Gepost op: 2011/10/28, 16:44:25 »
@femke: Wat heb i k jou ooit beloofd dan ???
@tiempjuuh: Angry Birds gaat niet omdat er geen Java-versie van AB is voor 2,0 inch displays.
En hehe, ja die Ubuntu-muis wel ja, maar die telefoon ga je niet krijgen. Althans, niet op deze meeting. Moet de komende weken nog wel een telefoon hebben zolang ik nog geen nieuwe heb dusja =D