Nieuws:

We zijn er weer.

Na lange tijd van afwezigheid zijn we er weer  :laugh:
We hebben alle wachtwoorden gereset, je oude wachtwoord werkt niet meer.Je moet via het "wachtwoord vergeten"-linkje je wachtwoord resetten. Je krijgt hiervoor een mailtje op het adres dat je bij ons geregistreerd hebt.

De komende tijd zijn we nog druk bezig om de rest van de site op te bouwen, dus het kan zijn dat sommige onderdelen (tijdelijk) niet werken.

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Firefox 6.0.1-probleem  (gelezen 1035 keer)

Offline pluim003

• Lid
  • Steunpunt: Nee
Firefox 6.0.1-probleem
« Gepost op: 2011/09/06, 19:42:52 »
Hallo,

Op mijn desktop heb ik 2 users: mijn vrouw en ik. Firefox is geupdate naar 6.0.1. Onder het account van mijn vrouw werkt alles vlekkenloos. Onder mijn account niet. Bij aanklikken van firefox-ikoon krijg ik het volgende schermpje met inhoud:

XML-parsefout: ongedefinieerde entiteit
Regelnummer 234, kolom 5:    <key id="key_scratchpad" keycode="&scratchpad.keycode;" modifiers="shift"
----^

Wat suggesties opgevolgd maar nog geen resultaat. Firefox gede-installeerd en geherinstalleerd maar haalt ook niks uit.

Wie weet raad?

mvg, Dick

Offline nicolaasjan

• Lid
Re: Firefox 6.0.1-probleem
« Reactie #1 Gepost op: 2011/09/06, 20:16:47 »
Probeer eens of ie opstart via de terminal met:
firefox -safe-modeIk heb wel meer zoiets gehad en meestal is het dan een niet compatible taalpakket.
Voor versie 6.01 (32bit) zie:
http://releases.mozilla.org/pub/mozilla.org/firefox/releases/6.0.1/linux-i686/xpi/
Voor Nederlandse taal nl.xpi installeren.

m.v.g.,  Nico.

Offline pluim003

• Lid
[SOLVED] Re: Firefox 6.0.1-probleem
« Reactie #2 Gepost op: 2011/09/06, 20:20:06 »
Nico, thanx. Heb vervolgens disable all add-ons gedaan en toen startte ie vrolijk door en na afsluiten opnieuw starten gaat ook goed. 1 voor 1 maar weer add-ons gaan enabelen. Die optie -safe-mode ff onthouden dus voor de volgende keer.