Nieuws:

We zijn er weer.

Na lange tijd van afwezigheid zijn we er weer  :laugh:
We hebben alle wachtwoorden gereset, je oude wachtwoord werkt niet meer.Je moet via het "wachtwoord vergeten"-linkje je wachtwoord resetten. Je krijgt hiervoor een mailtje op het adres dat je bij ons geregistreerd hebt.

De komende tijd zijn we nog druk bezig om de rest van de site op te bouwen, dus het kan zijn dat sommige onderdelen (tijdelijk) niet werken.

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: (opgelost)Evolution mail ingeklapt  (gelezen 794 keer)

Offline gwatte

• Lid
  • Steunpunt: Nee
(opgelost)Evolution mail ingeklapt
« Gepost op: 2011/08/27, 20:33:37 »
Ik heb ca 20 regels data voordat ik mijn mail kan lezen.Uitgeklapt noemt dat denk ik.Ik vind nergens een instelling om enkel de mail te hebben.
« Laatst bewerkt op: 2011/08/29, 21:09:35 door gwatte »

Offline ruud_noor

• Lid
Re: Evolution mail ingeklapt
« Reactie #1 Gepost op: 2011/08/28, 13:45:11 »
Beeld - berichtweergave - berichtinhoud uitvinken

Gr Ruud

Offline gwatte

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2011/08/28, 18:08:50 »
Als ik een bericht aanklik gebeurt er niets meer,blanco.

Offline gwatte

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2011/08/28, 23:00:02 »
Ik moet het terug aanvinken anders kan ik de mail niet lezen.Ja,ik moet zelf een beetje zoeken via BEELD.
In mijn 2° gmailaccount zitten 2 ongelezen berichten die ik niet kan lezen.Ik ben al gaan zien in gmail zelf.Deze account is daar verdwenen.Ik heb wel de nwe gmail aangeduid als hoofdaccount in Evolution.Ik zal de oude gmail nog eens plaatsen bij google.Tot later.

Offline gwatte

• Lid
Re: (opgelost)Evolution mail ingeklapt
« Reactie #4 Gepost op: 2011/08/29, 21:21:45 »
Na telkens wat  te veranderen in "beeld" en daarbij geen verbetering te zien en een ongelezen berichtje dat niet wil openen heb ik besloten om de emailer zijn accounts te deleten .Alpine valt stil tijdens het installeren.Thunderbird heb ik nu geherinstalleerd.Deze doet zijn best nu.Is dat bij iedereen zo dat zoekwerk?