Ik wil graag de closed nVidia driver installeren, maar elke keer als ik opstart heeft het scherm weer de grotere tekst die i altijd heb bij de nv drivers. Ik heb het geprobeerd door zorg.conf.1, xorg.conf.2 en xorg.conf.3 te verwijderen, maar dat hielp niets. Toen hield ik ik Boardname en al die andere extra dingen weg die je hebt als je KDE gebruikt. Dat hielp een keer, maar toen ik een keer opnieuw opstarte was het weer terug. Als je in kcontrol gaat zie je dat in Beeldscherm bij videokaart NVIDIA Geforce 6 Series staat en bij driver nv. Met de knop instellen kan je ook afzonderlijk de driver selecteren, maar nvidia staat daar niet tussen. De mogelijkheid om propiëtair(of zoiets) te selecteren is wel aanwezig, maar onmogelijk, omdat het de lichtgrijze kleur heeft van dingen die je niet kan/hoeft te gebruiken. Wat kan ik doen? En misschien alleen: waar staat de lijst met drivers waaruit je kan selecteren(je moet root rechten hebben voor je de instellingen in Beeldscherm kan aanpassen).