Nieuws:

We zijn er weer.

Na lange tijd van afwezigheid zijn we er weer  :laugh:
We hebben alle wachtwoorden gereset, je oude wachtwoord werkt niet meer.Je moet via het "wachtwoord vergeten"-linkje je wachtwoord resetten. Je krijgt hiervoor een mailtje op het adres dat je bij ons geregistreerd hebt.

De komende tijd zijn we nog druk bezig om de rest van de site op te bouwen, dus het kan zijn dat sommige onderdelen (tijdelijk) niet werken.

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: start : applet not initialized ( opgelost )  (gelezen 863 keer)

Offline Ronnie66

• Lid
  • Steunpunt: Nee
start : applet not initialized ( opgelost )
« Gepost op: 2011/08/14, 12:48:16 »
Ik ben twee weken geleden begonnen met Ubuntu en ik ben redelijk tevreden het werkt allemaal goed maar ik heb 1 probleempje waar ik niet uit kom eerst wat ik geinstaleert hebt

- Ubuntu 11.04
- Open JDK java 6
- icedtea java plug-in
- icedtea java 6 webstart
- Firefox 5.0

Nu speel ik graag soms wat online klaverjassen op spellenweb.nl en je raad het al het java geeft een foutmelding ( start : applet not initialized ) ik heb al wat oplosingen geprobeerd in deze versie is Sun java ook niet meer te installeren via het software centrum ( het wordt ook afgeraden om buiten het software centrum software te installeren )
Iemand enig idee of tips hoe dit op te lossen ?

Alvast bedankt  

P.s  als ik de Java test werkt die wel het gebeurt ook maar bij bepaalde websites
« Laatst bewerkt op: 2011/08/18, 20:50:07 door Ronnie66 »

Offline Ronnie66

• Lid
  • Steunpunt: Nee
Re: start : applet not initialized ( opgelost )
« Reactie #1 Gepost op: 2011/08/18, 20:54:08 »
Oke ik kreeg weinig reacties dus ben zelf maar aan het spitten geweest de oplossing is redelijk simpel gewoon terug naar Sun Java gegaan

hier meer info : http://sites.google.com/site/computertip/java#TOC-INSTALLEREN-VIA-DE-PARTNER-PAKKETBR