Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Amsn geeft melding "following message could not be delivered"  (gelezen 806 keer)

Offline Joly

• Lid
Tijdens het gebruiken van Amsn krijg ik bij verschillende mensen die met Windows zitten deze melding als ik een bericht naar ze toestuur.
"following message could not be delivered"
Met Amsn chatten met deze mensen is niet mogelijk....met kopete is er niks aan de hand.

Ze veerschijnen in Amsn gewoon in de online lijst, ik kan ze ook aanklikken maar de berichten komen niet bij ze aan.
Kent iemand dit probleem en wellicht ook de oplossing?

Groet,

Joly

Re: Amsn geeft melding "following message could not be delivered"
« Reactie #1 Gepost op: 2011/08/07, 19:58:02 »
Geen MSN gebruiken.
Ik heb het ook wel eens met Empathy, alleen de berichten komen wel aan.
Heb het ook wel eens met WLM naar WLM gehad, dus het is vaak niet iets wat aan Amsn of iets dergelijks ligt.
Gebeurt het altijd, of alleen af en toe?
Probeer ook eens Amsn te herinstalleren en de config map te verwijderen (ik denk .amsn)
Desktop:
Processor: Intel® Core™2 Quad CPU Q8300 @ 2.50GHz × 4, Geheugen: 3.9Gb, GPU: nVidia 220GT OS: Windows 7 64 bit / Ubuntu 12.04 64 bit
Notebook:
Processor: Intel® Core™ i7-4700MQ, Geheugen: 8Gb, GPU: nVidia GTX765m (met Optimus) OS: Windows 8 64 bit / Elementary OS Luna 64 bit

« Reactie #2 Gepost op: 2011/08/07, 19:59:40 »
Zelfs met WLM komt dat wel eens voor inderdaad. Soms wordt zo'n melding getriggerd door een symbool of tekencombinatie die Microsoft lijkt te "censureren". Ik ervaar dit wel eens met hyperlinks die ik naar iemand wil sturen.

« Reactie #3 Gepost op: 2011/08/07, 20:02:42 »
Dat het een censuur vorm is weet ik niet. Het zou toevallig kunnen, maar heb het nooit opgemerkt. Zulke censuur filters staan immers vaak ook op Engels en dan filtert het wel eens in andere talen doodnormale dingen, dus het zou mogelijk kunnen zijn.
Desktop:
Processor: Intel® Core™2 Quad CPU Q8300 @ 2.50GHz × 4, Geheugen: 3.9Gb, GPU: nVidia 220GT OS: Windows 7 64 bit / Ubuntu 12.04 64 bit
Notebook:
Processor: Intel® Core™ i7-4700MQ, Geheugen: 8Gb, GPU: nVidia GTX765m (met Optimus) OS: Windows 8 64 bit / Elementary OS Luna 64 bit

« Reactie #4 Gepost op: 2011/08/07, 20:28:59 »
@Cheap: MS heeft ook een filter op het MSN-netwerk om de emoticons te limiteren tot een maximum van 7. Als je meer dan 7 verschillende emoticons stuurt, dan krijg je dus op WLM een foutmelding en in apps als KMess en aMSN enzo zo'n melding als de TS krijgt.

« Reactie #5 Gepost op: 2011/08/07, 20:31:07 »
Dat ook nog, maar dat is logisch. Dat censuur filter niet :P
Desktop:
Notebook:

Offline Joly

• Lid
« Reactie #6 Gepost op: 2011/08/11, 14:21:10 »
Met Empathy heb ik nergens last van en amsn opnieuw eropzetten heb ik ook al gedaan en dat veranderd niets.
Als ik die melding krijg, krijgt de ander mijn bericht overigens ook niet binnen dus chatten kan dan echt niet.
Ik wijk nu voor die mensen uit naar empathy maar Amsn heeft wel mijn voorkeur.....