Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: runescape  (gelezen 3748 keer)

runescape
« Gepost op: 2011/08/02, 12:29:15 »
runescape laad wel maar soms krijg ik maar n half scherm...... dan stopt ie bij 98 procent....
das echt stom.... wat moet k hieraan doen
Once upon a midnight dreary, while I pondered weak and weary,
Over many a quaint and curious volume of forgotten lore,
While I nodded, nearly napping, suddenly there came a tapping,
It was my girlfriend with her mechanical keyboard   --'

Re: runescape
« Reactie #1 Gepost op: 2011/08/02, 13:24:27 »
Gebruik je OpenJDK of Oracle/Sun Java?

Re: runescape
« Reactie #2 Gepost op: 2011/08/02, 13:27:21 »
open jdk java 6 runtime en webstart
« Laatst bewerkt op: 2011/08/02, 13:31:35 door mr popo »
Once upon a midnight dreary, while I pondered weak and weary,
Over many a quaint and curious volume of forgotten lore,
While I nodded, nearly napping, suddenly there came a tapping,
It was my girlfriend with her mechanical keyboard   --'

Re: runescape
« Reactie #3 Gepost op: 2011/08/05, 14:24:27 »
Zelfde probleem hier, die openJDK kan Runescape gewoon niet aan.

Niet zo'n probleem voor mij, het was mij gewoon paar weken geleden opgevallen toen ik het aan het testen was. Maar inderdaad, best irritant voor mensen die het spelen.
En de gewone Java kan ik niet vinden in de repo's, en de java installeren via java.com, is dan weer beetje een hell.

Dusja. Inderdaad helemaal niet handig.

Re: runescape
« Reactie #4 Gepost op: 2011/08/05, 23:33:02 »
Zelfde probleem hier, die openJDK kan Runescape gewoon niet aan.

Niet zo'n probleem voor mij, het was mij gewoon paar weken geleden opgevallen toen ik het aan het testen was. Maar inderdaad, best irritant voor mensen die het spelen.
En de gewone Java kan ik niet vinden in de repo's, en de java installeren via java.com, is dan weer beetje een hell.

Dusja. Inderdaad helemaal niet handig.
Gebruik hier OpenJDK, het laadt en draait prima.

Re: runescape
« Reactie #5 Gepost op: 2011/08/09, 18:32:13 »
OpenJDK 64bit en ook blijven hangen op 98%.
Desktop:
Processor: Intel® Core™2 Quad CPU Q8300 @ 2.50GHz × 4, Geheugen: 3.9Gb, GPU: nVidia 220GT OS: Windows 7 64 bit / Ubuntu 12.04 64 bit
Notebook:
Processor: Intel® Core™ i7-4700MQ, Geheugen: 8Gb, GPU: nVidia GTX765m (met Optimus) OS: Windows 8 64 bit / Elementary OS Luna 64 bit

Re: runescape
« Reactie #6 Gepost op: 2011/08/19, 17:46:48 »
Zelfde probleem hier, die openJDK kan Runescape gewoon niet aan.

Niet zo'n probleem voor mij, het was mij gewoon paar weken geleden opgevallen toen ik het aan het testen was. Maar inderdaad, best irritant voor mensen die het spelen.
En de gewone Java kan ik niet vinden in de repo's, en de java installeren via java.com, is dan weer beetje een hell.

Dusja. Inderdaad helemaal niet handig.
Gebruik hier OpenJDK, het laadt en draait prima.

Je bent toch een van de weinigen blijkbaar.

Wat is je geheim? ;)

Re: runescape
« Reactie #7 Gepost op: 2011/08/20, 00:59:15 »
Zelfde probleem hier, die openJDK kan Runescape gewoon niet aan.

Niet zo'n probleem voor mij, het was mij gewoon paar weken geleden opgevallen toen ik het aan het testen was. Maar inderdaad, best irritant voor mensen die het spelen.
En de gewone Java kan ik niet vinden in de repo's, en de java installeren via java.com, is dan weer beetje een hell.

Dusja. Inderdaad helemaal niet handig.
Gebruik hier OpenJDK, het laadt en draait prima.

Je bent toch een van de weinigen blijkbaar.

Wat is je geheim? ;)
Geen idee. Ubuntu installeren, Ubuntu Restricted Extras erop. Vervolgens naar runescape.com en tada.

Re: runescape
« Reactie #8 Gepost op: 2011/08/20, 01:01:33 »
bij mij werkt het ook zonder probleem  ;)
If nothing goes right, try left.
Steunpunt Berchem (Antwerpen, België)

Re: runescape
« Reactie #9 Gepost op: 2011/08/20, 01:03:36 »
Kan het ook nog wat uitmaken welke Ubuntuversie je draait? Uit andere topics van mrpopo maak ik op dat hij 10.04 draait en Cumulus aan het screenshot te zien 11.04.

Re: runescape
« Reactie #10 Gepost op: 2011/08/20, 01:06:03 »
Kan het ook nog wat uitmaken welke Ubuntuversie je draait? Uit andere topics van mrpopo maak ik op dat hij 10.04 draait en Cumulus aan het screenshot te zien 11.04.
Ik denk dat het eerder afhangt van de versie van OpenJDK, hetgeen inderdaad afhankelijk is van je Ubuntu-versie. Misschien is er een PPA met een nieuwere versie voor Lucid?

Re: runescape
« Reactie #11 Gepost op: 2011/09/13, 16:35:43 »
Kan het ook nog wat uitmaken welke Ubuntuversie je draait? Uit andere topics van mrpopo maak ik op dat hij 10.04 draait en Cumulus aan het screenshot te zien 11.04.
Ik denk dat het eerder afhangt van de versie van OpenJDK, hetgeen inderdaad afhankelijk is van je Ubuntu-versie. Misschien is er een PPA met een nieuwere versie voor Lucid?

Ik draai Ubuntu 11.04.

Ik heb Openjdk geïnstalleerd uit het softwarecenter, en ook IcedTea, alsook uit het softwarecenter. Ik heb naar extra repo's gezocht, maar niet onmiddellijk gevonden, ik zoek nog wel even door.

Offline asphyxia

  • Forumteam
Re: runescape
« Reactie #12 Gepost op: 2011/09/14, 14:07:15 »
Ik heb hetzelfde probleem hier gehad.

Ik stond voor de keuze om de volledige Java handmatig te installeren: http://sites.google.com/site/computertip/java
Maar puur uit gemakzucht/tijd heb ik Mint9 in een dual-boot gezet. Daar draait runescape wèl op.
Als de werkelijkheid er niet was, zou de wereld er heel anders uitzien. [Theo Maassen]
Alles is te kraken, niets is veilig, zorg dus voor zoveel mogelijk niets. [Ramana]

Re: runescape
« Reactie #13 Gepost op: 2011/09/14, 18:11:50 »
Ik heb hetzelfde probleem hier gehad.

Ik stond voor de keuze om de volledige Java handmatig te installeren: http://sites.google.com/site/computertip/java
Maar puur uit gemakzucht/tijd heb ik Mint9 in een dual-boot gezet. Daar draait runescape wèl op.

Thanks for the link :)

Nu, met de officiële java, draait het als een zonnetje :)