Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: ubuntu broadcast  (gelezen 2066 keer)

budster

  • Gast
ubuntu broadcast
« Gepost op: 2007/01/28, 14:06:56 »
Ik ben benaderd voor een broadcast project, zeg maar internet televisie. Het staat echt in de kinderschoenen dus er is nog heel weinig echt duidelijk. komt er programmering of view on demand (mijn voorkeur is gratis programmering view on demand tegen betaling).

Dat we content nodig hebben is duidelijk, naar wat voor soort content we op zoek zijn is nog fuzzy, zouden mensen het leuk vinden om een soort Ubuntu collum te verzorgen? misschien iets zoals n3rd.tv? Wat zijn hier gedachten over.

Mocht je andere ideeen hebben dan zijn deze natuurlijk ook welkom.

ubuntu broadcast
« Reactie #1 Gepost op: 2007/01/30, 13:36:06 »
Het lijkt me wel leuk, zo'n broadcast project, maar je moet toch op voorhand weten welke richting je met die tv-uitzendingen uit wilt gaan?
Ga je voor korte humoristische sketches?  Of eerder toch iets over pc's, linux en ubuntu?  Richt je je op missverkiezingen?  Of trek je de straat op voor reportages allerhande?  Er zijn mogelijkheden genoeg om inhoud te vinden, maar je moet volgens mij toch ergens een minimumafbakening hebben waarbinnen je de mogelijkheden moet onderzoeken.  Anders krijg je een soort kakafonie aan onderwerpen, waar kijkers de rode draad bij kunnen kwijt raken of waarbij het ene onderwerp meer geïnteresseerden lokt dan een ander.
Hebben jullie een bepaald uitgangspunt bij die uitzendingen waarvan jullie vertrekken?  Dat maakt het makkelijker voor ons om mee te denken.