Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Software om je eigen laptop / internet gebruik in kaart te brengen  (gelezen 289 keer)

Offline djdg

• Lid
  • Steunpunt: Nee
Bestaat er software of add-ons voor Firefox waarmee ik kan gemakkelijk kan zien hoe vaak ik een site bezoek en hoe lang ik achter de laptop zit?

Offline Cheap Applications

• Lid
Re: Software om je eigen laptop / internet gebruik in kaart te brengen
« Reactie #1 Gepost op: 2011/07/06, 17:15:11 »
Ik denk dat Gnome-Nanny dat kan. Het is bedoeld om je kinderen in de gaten houden, maar voor jezelf zou het ook mogelijk moeten zijn lijkt me :P
Desktop:
Processor: Intel® Core™2 Quad CPU Q8300 @ 2.50GHz × 4, Geheugen: 3.9Gb, GPU: nVidia 220GT OS: Windows 7 64 bit / Ubuntu 12.04 64 bit
Notebook:
Processor: Intel® Core™ i7-4700MQ, Geheugen: 8Gb, GPU: nVidia GTX765m (met Optimus) OS: Windows 8 64 bit / Elementary OS Luna 64 bit

Offline erik1984

• Lid
    • erik1984
Re: Software om je eigen laptop / internet gebruik in kaart te brengen
« Reactie #2 Gepost op: 2011/07/06, 17:18:33 »
Bestaat er software of add-ons voor Firefox waarmee ik kan gemakkelijk kan zien hoe vaak ik een site bezoek en hoe lang ik achter de laptop zit?

Firefox houdt standaard al bij hoe vaak je een site bezoekt. Dat kunnen hele pijnlijke statistieken zijn (lees een teken dat je eens iets nuttig moet gaan doen  =D) Klik op het icoontje links van de adresbalk en dan "more information".