Dat is wel het mooie van Cairo dock, je kunt het voor heel je desktop gebruiken.
Heb 3.1 er op gezet en ben er achter hoe je het als werkbalk over heel de breedte kunt zetten.
Ziet er nu uit zoals AWN was.
Nu zit er wel een soort menu in met de rechtermuisknop.
Heb boven nog de gewone werk balk staan maar ik ga van de week eens kijken als ik die verander hoe dat er uit ziet.
Hier is mijn desktop even snel gemaakt met 3 monitoren die eindelijk werken in Linux.
Hier een link als je het groter wilt zien.
http://ubuntuone.com/6rJ9lpUCKjkwHh5L8n0J1dNu lijkt het of die balken zo ineens op houden maar dat is de breedte van de monitor. Heb 3x 1920x1080.
Dat is wel heel erg fijn.
Heb nog 2 bureaubladen staan maar ik denk dat ik de desktop wisselaar die ik op mijn laptop actief gebruik, verwijder aangezien ik nu 3 beeldschermen heb en daar al alles op kwijt kan.
3 monitoren zijn zo fijn, als je er eenmaal mee gewerkt hebt dan wil je niet minder meer.
Kan er nog een 4de aan hangen en die boven de middelste plaatsen. Heb nog een 15 inch monitor die er nog makkelijk boven kan en ik weet nu hoe in te stellen.
Achtergrond is 1 afbeelding die ik in 3 stukken heb gedeeld aangezien Xfce iedere monitor als apart scherm ziet ondanks dat Xorg denkt dat het 1 scherm is.
heb een 5760x1080 afbeelding in 3en geknipt.
Vind deze niet echt mooi en heb nog wat anderen en die ga ik gebruiken maar moet ik nog aanpassen.