Afgelopen weekend heb ik Xubuntu toch maar opgegeven voor de allernieuwste Mint, omdat deze toch aan me bleef trekken. Bij 2 van mijn 3 laptops heb ik inmiddels de allernieuwste Linux Mint 13 (Maya) geïnstalleerd, en ik ben zojuist helemaal klaar met het afronden daarvan. Bij zowel mijn hoofdlaptop als de laptop waar ik nu dit berichtje aan het tikken ben heb ik exact dezelfde desktop desktop gemaakt. Ik ben een gewoontedier, en dus is het makkelijk dat de desktops van beide laptops er hetzelfde uitzien. Hoef ik niet te wennen als ik een andere laptop opstart. Ha ha...

Dit is het geworden:

Voor de volle resolutie (in dit geval 1366x768) kun je mijn desktop
HIER in originele grootte zien. Zoals ik al eerder zei: op mijn hoofdlaptop heb ik exact dezelfde desktop, alleen is de resolutie daarvan 1600x900.
Mijn complimenten overigens voor met name de desktops van Vistaus (mooie glasachtige vensters!), maar vooral die van McVries: Strak, zakelijk, mooi en rustig. Helemaal mijn ding! Ik zou me kunnen voorstellen dat als je in een PC-winkel loopt, en je ziet zo'n desktop, dat je 'm meteen koopt! Ik wel in ieder geval...