Ik sta er van te kijken dat ik ooit spellen heb kunnen spelen op een P3 en dergelijke.
Wat een verschil.
Windows 7 draait bij mij ook snel.
Ik weet niet wat dat is maar velen klagen over Windows 7 omdat het traag is maar zelf heb ik er geen last van. Ook degene waar ik Windows 7 in orde heb gemaakt zijn zeer tevreden over Windows 7.
Toch doe ik niets bijzonders om het snel te laten draaien en stel ik alles vrij standaard in.
Ik zorg er alleen voor dat hij niet te veel opstart in het begin waardoor hij nu ongeveer net zoveel geheugen gebruikt als Ubuntu en ook de processor zit ongeveer gelijk met Ubuntu.
ik vind alleen Linux fijner werken en daarom zit ik het merendeel in Linux en gebruik ik Windows voor spellen en rtl gemist.
Ik ben bang dat als ik over ga op een i7, dat ik mijn laptop ook traag ga vinden terwijl die toch eigenlijk al zeer snel is.
Van de week eens bij een vriend achter zijn pc gaan zitten om te kijken hoe zijn i7 draait.
Is een gamer en er zit ook een leuke videokaart in.
Alleen zoals vrijwel iedereen met Windows en met een Mac, heeft hij alleen de achtergrond aangepast.
Iets wat bij de meeste Linux gebruikers maar een klein deel is wat ze aan het uiterlijk aanpassen.
Ik heb nu deze thema's gedownload.
http://www.omgubuntu.co.uk/2011/08/bisigi-ubuntu-11-04-support/Zitten een aantal zeer mooie thema's bij.