software-center
Kortom Ubuntu, wat ga je d'r aan doen?
hoe kan ik zien welke versie draait?
sudo dpkg --configure -a
Beste mensen,De teminal slikt mijn password niet.Het moet toch niet gekker worden.
CitaatBeste mensen,De teminal slikt mijn password niet.Het moet toch niet gekker worden.Bij het invoeren van je wachtwoord in een terminal zie je niets, geen sterretjes of bolletjes, dat is normaal, gewoon "blind" intypen en op enter drukken dus.
Zo, probeer nu nogmaals de stappen op te volgen die ik een aantal posts terug uitlegde, om python-cairo terug te installeren.
je moet alleen "python-cairo" hebben, die andere niet. python-cario moet je aanklikken en kiezen voor installatie, zoals ik beschreef in mijn post.
Citaat van: fsx65 op 2011/06/28, 15:28:02Citaat van: Cumulus007 op 2011/06/28, 15:22:59je moet alleen "python-cairo" hebben, die andere niet. python-cario moet je aanklikken en kiezen voor installatie, zoals ik beschreef in mijn post.Phyton-cairo (zoder toevoeging) is groen. Was al groen toen ik in pakketbeheer kwam. De "vink"knop is daardoor niet te bedienen; blijft lichtgrijs.Wat nu te doen?Even tussentijds geprobeerd: Software Centrum doet het nogsteeds niet.Probeer het opnieuw te installeren.
Citaat van: Cumulus007 op 2011/06/28, 15:22:59je moet alleen "python-cairo" hebben, die andere niet. python-cario moet je aanklikken en kiezen voor installatie, zoals ik beschreef in mijn post.Phyton-cairo (zoder toevoeging) is groen. Was al groen toen ik in pakketbeheer kwam. De "vink"knop is daardoor niet te bedienen; blijft lichtgrijs.Wat nu te doen?Even tussentijds geprobeerd: Software Centrum doet het nogsteeds niet.
sudo dpkg --clear-avail && sudo apt-get update
dpkg --clear-avail Erase the existing information about what packages are available.
Probeer het volgende terminal commando eens:Code: [Selecteer]sudo dpkg --clear-avail && sudo apt-get updateCitaatdpkg --clear-avail Erase the existing information about what packages are available.
Heb je al geprobeerd om in een terminal het softwarecentrum te herstarten. Dan krijg je mogelijk nieuwe foutmeldingen en dan kan je van daaruit verder gaan.
Code: [Selecteer]software-center