Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Asus moederbord driver  (gelezen 1918 keer)

Asus moederbord driver
« Gepost op: 2011/06/10, 10:31:46 »
Hoi
Nieuwe pc met asus moederbord alles werkt perfect alleen op de bijgeleverde CD staat een programma wat ik wil instaleren ,maar in ubuntu lukt mij dit niet en heb er geen windows voor,heb wine geprobeerd lukt ook niet.Het programma lijkt alleen geschikt voor windows wie heeft nog een oplossing voor mij.Ik ben benieuwd.Pc werkt verder perfect maar zou wel graag dit programaa willen instaleren :
AI Suite II .
Bedankt voor een andwoord.

Pieter

Offline Stijnen

  • Lid
Re: Asus moederbord driver
« Reactie #1 Gepost op: 2011/06/10, 15:29:06 »
Enige wat ik kan bedenken is om even te kijken op de site van ASUS, en te zoeken naar drivers en hulpprogramma's etc. Wellicht dat er een Linux versie voor is, maar ik betwijfel het.
superstition, dogma, faith, spirituality, astrology? Thank god there is science!

Offline Stijnen

  • Lid
Re: Asus moederbord driver
« Reactie #2 Gepost op: 2011/06/10, 16:06:44 »
Enige wat ik kan bedenken is om even te kijken op de site van ASUS, en te zoeken naar drivers en hulpprogramma's etc. Wellicht dat er een Linux versie voor is, maar ik betwijfel het.
Hij wil de drivers niet, hij wil het programma AI Suite II  installeren, maar dat gaat niet. Het moederbord werkt perfect, schrijft de TS, dus even goed lezen.

drivers en hulpprogramma's etc. Dus even goed lezen ja ...

Al Suite is een Utility voor je moederbord, dus valt daar gewoon onder. Gelezen?
« Laatst bewerkt op: 2011/06/10, 16:09:21 door Stijnen »
superstition, dogma, faith, spirituality, astrology? Thank god there is science!

Re: Asus moederbord driver
« Reactie #3 Gepost op: 2011/06/10, 21:34:50 »
Bedankt voor het andwoord.  AI suite is een programma om bios en moederbord  en processor instellingen te beheren is geen ramp
Als het er niet is. Maar meestal is wel ergens een oplossing voor denk ik altijd. Misschien dit keer niet zoals het er nu uitziet.
Heb echt overal al gezocht.
We gaan er verder overdenken, bedankt.

Pieter

Re: Asus moederbord driver
« Reactie #4 Gepost op: 2011/06/11, 10:26:00 »
Vergeet het maar, dat gaat niet werken op Ubuntu.

Offline TopGear

  • Forumteam
Re: Asus moederbord driver
« Reactie #5 Gepost op: 2011/06/11, 10:58:46 »
Ik heb dat AI Suite II ook. Alles wat je daar doet kan ook via het EFI. (ervanuitgaande dat je een 1155 socket mobo hebt dan...) In feite mis je niets bijzonders. Alleen die temperatuur monitor is wel leuk, maar verder. nah.