Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Ervaringen met Bria3?  (gelezen 488 keer)

Ervaringen met Bria3?
« Gepost op: 2011/06/03, 18:32:04 »
Tegenwoordig bel ik via VOiP. Door mijn modem in bridge mode te zetten kan ik waarschijnlijk bellen via het programma Bria 3 met mijn computer en een usb-headset. Het grote voordeel is dat ik dan bij zakelijke telefoon gesprekken kan opnemen. Onlangs nog heb ik door onduidelijke communicatie 50 € meer moeten betalen dan telefonisch was afgesproken. Graag zou ik zoiets in de toekomst vermijden. Mijn usb-headset werkt perfect onder Ubuntu. Als ik mijn modem in bridge-mode zet, kan ik surfen onder Ubuntu. (Wat op zich een hele prestatie is voor een pattattezak zoals ik.  ;) ) X-Lite, een gratis versie, werkt onder W7. Heeft er iemand ervaring met Bria3 en het opnemen van telefoongesprekken die hij hier wil delen? Hartelijk dank!
« Laatst bewerkt op: 2011/06/11, 16:37:38 door Pattattezak »

Re: Ervaringen met Bria3?
« Reactie #1 Gepost op: 2011/06/11, 16:36:41 »
Graag zou ik dus deze software aankopen. Bijgevolg vraag ik eens jullie mening. Voor welke versie zouden jullie deze software aankopen? Ubuntu 10.04 LTS 32 bit of 64 bit? Momenteel werk ik met de 32 bit versie en het valt mij op dat deze minder stabiel is dan de 64 bit versie. Soms heb ik nu bij het opstarten een "kernel panic"? Soms is mijn bluetooth-device niet mee opgestart, soms staat er geen uuraanwijzing in de rechter bovenhoek, ... Dit had ik niet toen ik werkte met de 64 bit versie. Wat is jullie mening? En nee, ik ben niet geïnteresseerd om alle zojuist opgesomde problemen één voor één aan te pakken. Ik heb niet altijd mijn bluetooth nodig, ik heb een uurwerk, er zit een knopje op mijn pc voor een "hard reboot", ... Thanks!