Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [opgelost] Programma's onder wine toevoegen  (gelezen 1191 keer)

Offline RikRik

• Lid
[opgelost] Programma's onder wine toevoegen
« Gepost op: 2011/05/03, 20:58:35 »
Na de update van 10.04 naar 11.04 ben ik heel te tevreden met de nieuwe indeling ,uiterlijk enz. en het gebruik van de launcher.      Windows-toets + W werkt b.v. prettig
Direct na de update stond in de launcher enkele programma's die onder wine werken maar die ik nauwelijks gebruik. Maar ik kon gemakkelijk mijn favorieten op de nieuwe taakbalk opnieuw indelen door alle meest gebruikte programma's naar boven te slepen of te verwijderen maar het lukt mij niet om mijn meest gebruikte wine programma's toe te voegen op de nieuwe taakbalk. Iemand een idee waarom dit niet lukt?  
« Laatst bewerkt op: 2011/05/14, 19:17:39 door RikRik »

Offline RikRik

• Lid
Re: Programma's onder wine toevoegen
« Reactie #1 Gepost op: 2011/05/03, 23:20:42 »
Heeft niemand een oplossing of is het geen bekend probleem??

Offline Mikkel

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2011/05/03, 23:43:59 »
Misschien iets meer geduld hebben. ^-^

« Reactie #3 Gepost op: 2011/05/03, 23:48:45 »
Ik heb momenteel zelf geen programma's in Wine geïnstalleerd, maar ik heb succesvol het standaard meegeleverde kladblok in de launcher vastgezet. Gewoon via de applicatie lense het icoontje van het gewenste programma vastpakken en verslepen naar de launcher.

Offline RikRik

• Lid
« Reactie #4 Gepost op: 2011/05/04, 16:36:22 »
Ik heb momenteel zelf geen programma's in Wine geïnstalleerd, maar ik heb succesvol het standaard meegeleverde kladblok in de launcher vastgezet. Gewoon via de applicatie lense het icoontje van het gewenste programma vastpakken en verslepen naar de launcher.

Kladblok kan ik ook zonder probleem in de taakbalk zetten maar andere wine programma's niet. Zelfs niet die standaard na de update al in de launcher stonden maar die ik verwijderd had zijn niet meer terug te plaatsen  ???