Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: menu en vooral ubuntu software center verdwenen  (gelezen 838 keer)

deiexmachina

• Gast
menu en vooral ubuntu software center verdwenen
« Gepost op: 2011/05/02, 01:52:39 »
Ik ben net geupgrade naar ubuntu 11.04. Ik had toch mijn bedenkingen bij de zijbalk van infinity. Dus ik dacht ik verwijder het even met ubuntu software center. Maar nu is heel de menubalk vanboven verdwenen en kan ik mijn programmas niet meer installeren, gelukkig heb ik nog een dock geinstalleerd waar nog een paar starters opstaan. Maar ik vroeg me dus af of er een andere manier bestaat om het software center open te krijgen, ik denk dat als ik infinity terug geinstalleerd heb alles wel terug in orde zal zijn.

DarkEra

• Gast
Re: menu en vooral ubuntu software center verdwenen
« Reactie #1 Gepost op: 2011/05/02, 02:01:04 »
Dat ding heet Unity geen infinity.

Verder.... Lukt het je nog om uit te loggen? Zo ja, dan kies bij het inlogscherm een voor de classic/klassieke werkomgeving en log dan in. Op die manier krijg je dan de normale desktop omgeving te zien zoals we van Ubuntu gewend waren, mits je met je de-installeren niet teveel schade heb aangericht.