Nieuws:

We zijn er weer.

Na lange tijd van afwezigheid zijn we er weer  :laugh:
We hebben alle wachtwoorden gereset, je oude wachtwoord werkt niet meer.Je moet via het "wachtwoord vergeten"-linkje je wachtwoord resetten. Je krijgt hiervoor een mailtje op het adres dat je bij ons geregistreerd hebt.

De komende tijd zijn we nog druk bezig om de rest van de site op te bouwen, dus het kan zijn dat sommige onderdelen (tijdelijk) niet werken.

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: ubgrade naar 11.04  (gelezen 398 keer)

Offline vanmill8

• Lid
  • Steunpunt: Nee
ubgrade naar 11.04
« Gepost op: 2011/05/01, 17:18:16 »
hallo. ik heb zojuist een upgrade gedaan van 10.10 naar 11.04 via live-cd. alles is perfect gegaan! tijdens het installeren, gaf het systeem aan of ik wilde upgraden en dat daarbij , documenten en foto,s behouden bleven en dat , gebeurde ook.
geen enkele probleem, ook de vorige software zoals skype en chromium webbrowser stonden er gewoon weer in .
ik had ook gelijk de klassieke weergave, gnome desktop, hoefde niets te veranderen. alleen de swap verlaagt,nu werkt alles goed.
het enige wat niet meer werkt is , gxine mediaplayer, die heb ik van buiten de ubuntu software geinstalleert. maar de vlc player werkt ook goed.
gewoon goed , ik hoef geen windows meer. fijne zondag allemaal.

Offline heir4c

• Lid
  • Steunpunt: Nee
Re: ubgrade naar 11.04
« Reactie #1 Gepost op: 2011/05/01, 20:46:19 »
Een positieve noot mag ook wel eens. Soms loopt het wel eens fout met een upgrade. Veel plezier verder met Natty.