Nadat mijn desktop keurig was overgegaan van versie 10.10 i386 naar 11.4 i386 (Dat was eerst even slikken, daarna wennen, nu lijkt het wel aardig) was mijn Medion laptop aan de beurt. (Intel Pentium dual CPU T2330)
Dezelfde methode als bij de desktop: upgrade via het net liep vast in de laatste 3 minuten. Op dat moment kon ik niet meer booten.
Met de life CD probeerde ik hieruit te komen. De "probeer" optie verloopt prima, alles lijkt goed. Dus geprobeerd de upgrade door de life CD te laten doen. (Op het scherm verscheen "Upgrade van versie 11.4 naar 11.4
) Al snel kreeg ik een fatale melding dat de bestanden niet konden worden ingeladen. ("maak de CD schoon en de drivekoppen, misschien is de HD niet meer in orde") Nogmaals downloaden, langzaam branden en verifieren leverde geen beter resultaat op.
Toen een schone installatie geprobeerd met hetzelfde resultaat. Terug installeren van versie 10.10 verliep zonder enig probleem, zij het dat ik het systeem weer helemaal opnieuw mag inrichten.
Heeft iemand een idee of ik met deze laptop ooit nog mee kan in de ontwikkeling van Ubuntu?