Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: prompt lijn  (gelezen 1048 keer)

Offline woldera

• Lid
prompt lijn
« Gepost op: 2011/04/28, 21:02:50 »
hallo,
Ik wil graag deze sofware installeren maar ik heb geen idee hoe. Ik heb ubuntu 10.04. Kan iemand mij stap voor stap uitleggen wat ik moet doen? bvd  Alje W.

-----------
Instructies bij het downloaden van de Linux-versie:

1. Maak een directory vanaf de prompt lijn met de naam IBJts en laadt de zogeheten TWS software bestanden door:
      jar xf unixmacosx.jar te typen.
   2. Verander de directory naar de IBJts directory door cd IBJts in te typen. Druk Enter.
   3. Om het handelsplatform op te starten, typ:
      java -cp jts.jar:hsqldb.jar:jcommon-1.0.12.jar:jfreechart-1.0.9.jar:jhall.jar:other.jar:rss.jar -Xmx512M jclient.LoginFrame .
      (Belangrijk: na LoginFrame dient u ook de spatie en de punt in te toetsen)

Nederlandstalige versie Linux-handelsplatform:

>>> Download de Nederlandse Taalbestanden

Open het installatiebestand met WINE (http://www.winehq.org/). Vervolgens kunt u de Nederlandse taalbestanden installeren in de map waarin u ook het handelsplatform geinstalleerd heeft (bijvoorbeeld /home/username/IBjts).
--------

Offline Timo

• Forumteam
Re: prompt lijn
« Reactie #1 Gepost op: 2011/04/28, 21:06:07 »
Een beetje vaag. Welke software wil je er precies opzetten?

Offline woldera

• Lid
Re: prompt lijn
« Reactie #2 Gepost op: 2011/04/28, 22:10:02 »
het gaat om het handelsplatform van Lynx , www.lynx.nl