hey!,
ik heb een oude desktop met windows 98 en ik kan hem voor niks meer gebruiken dus zou ik er graag lynux op zetten maar ik weet niet welke versie van lynux ik het beste gebruik. daarom zou ik graag wat tips hebben van echte kenners(voor precieze informatie ever de computer moet u me maar eens persoonlijk contacteren via het volgende email adres;
[Knip] ).ik ben ook niet zo een computer kenner, ik weet best veel van computers maar ik heb de tips gekregen om iemand te gebruiken die er echt iets van weet. daarom zou ik vragen of er iemand van op afstand zou kunnen helpen(via email of andere mogelijkheid) zodat ik het kan doen zonder gevaar te lopen.
als er verder nog problemen opkomen zal ik er wel andere topics maken.
met vriendelijke groeten, andrei
[
Mod edit: welkom hier, maar uw persoonlijke e-mailadres is niet nodig, want we kunnen hier per PB (persoonlijk bericht) met elkaar communiceren. Sowieso nooit 'doorklikbaar' neerzetten, tenzij u geinteresseerd bent in het ontvangen van spam (ja, ook hier struinen spambots de site af). En het is hier het openbare gedeelte, dus het hele world wide web kan uw privé e-mailadres meelezen. Btw, het is linux en geen lynux, maar we bedoelen hetzelfde ]