Hoe denken jullie erover, word 11.04 met unity een suc6 of een fail
lijkt mij lastig om van te voren al te zeggen dat iets gelijk een succes wordt
maar, om toch een inschatting te moeten maken; ik denk dat het wel een succes kan worden.
en ja, het is iets totaal nieuws, maar waarom zo'n geklaag daarover (heb ik me licht over verbaast na het lezen van enkele topics).
bijna bij alles wat er in deze wereld als nieuw op tafel wordt gezet is men dol enthousiast. het ene nieuwe is nog niet voorbij of het andere wordt alweer omarmt (niet dat ik daar perse voor voorstander van ben, maar oke).
en nu steekt Ubuntu (ook) eens een keer zijn nek uit met iets nieuws (in soort van kinderschoenen mss) en dan is er van vele kanten super veel kritiek!
tuurlijk bij unity moet je een soort van nieuwe manier van werken aanleren. maar als je als leek met Ubuntu start moet je dat toch al, alles is dan namelijk toch al vreemd, dus daar zie ik echt het probleem voor een wel/niet succes niet.
het zit hem er eerder in, of het wel/niet door de gebruiker geaccepteerd wordt (zoiets als dat Vista ook niet geaccepteerd werd).
nu is Vista en 11.04 natuurlijk een wereld van verschil, maar toch...!
kortom is 11.04 nu echt een brak systeem zoals Vista of is het een goed systeem maar willen we het de tijd niet geven?