Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [Opgelost]Foto's opeens niet meer te benaderen.  (gelezen 1456 keer)

[Opgelost]Foto's opeens niet meer te benaderen.
« Gepost op: 2011/04/16, 14:04:53 »
Ik wilde vandaag alle foto's gaan rangschikken. In een aantal mappen kan ik wel wat foto's bekijken en wordt ook een voorbeeld weer gegeven. In andere mappen kan ik de foto's helemaal niet bekijken. Wil ik er een bekijken krijg ik deze foutmelding:

Ik heb zelf niet zoveel verstand van fotobewerking, daarom weet ik niet wat ik hier moet.
Hopelijk is dit makkelijk op te lossen, ik denk niet dat mijn vrouw er erg blij mee is als het niet opgelost kan worden. :(
« Laatst bewerkt op: 2011/04/16, 14:54:16 door Gijsbert »
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline petervs

• Lid
Re: Foto's opeens niet meer te benaderen.
« Reactie #1 Gepost op: 2011/04/16, 14:36:56 »
Het zou kunnen zijn dat (misschien bij het hernoemen) dat er achter de extensie .jpg nog een spatie staat. Dat zie je dus niet. Ik heb zelf zoiets gehad, en hernoemen hielp toen niets, totdat ik achter .jpg, dus na de g even op de DEL toets drukte, en toen was het weer normaal.
Ubuntu MATE 16.04

Re: Foto's opeens niet meer te benaderen.
« Reactie #2 Gepost op: 2011/04/16, 14:53:48 »
Ik heb de foto's nog niet hernoemt. Maar ik zal het even proberen met de spatie. Nee, dat is het ook niet.
Inmiddels ben ik er uit. Als er een filmpje staat bijv 00047.avi staat er ook een bestandje 00047.jpeg naast, alleen is dit 0 kb groot, ik denk een informatie bestandje van de camera?
In ieder geval bedankt voor het meedenken. :)
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.