Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Gnome energiebeheer is niet correct geïnstalleerd....  (gelezen 1039 keer)

Offline vragen

  • Lid
Gnome energiebeheer is niet correct geïnstalleerd....
« Gepost op: 2011/04/13, 18:58:32 »
 Gnome energiebeheer is niet correct
geïnstalleerd, neem contact op met uw systeembeheerder.

Helaas kan ik na deze melding niet meer inloggen. Er komt even een zwart scherm en dat is het. Ik heb Energie beheer uitgezet bij het opstarten, kennelijk niet handig. Mijn computer is zo traag dat ik dat uit heb geschakeld. Maar nu kan ik dus niet meer verder komen. Ik heb ook recovery gedaan maar dat hielp helaas niet, opstarten in veilige modus evenmin. Wat nu?

Re: Gnome energiebeheer is niet correct geïnstalleerd....
« Reactie #1 Gepost op: 2011/04/13, 21:19:39 »
Probeer een uitweg; via een oudere kernel in Grub

Alhoewel dat maar een dun draadje zal zijn.

Als je geen bestanden of progjes hebt geïnstalleerd, kan altijd een schone installatie doen. Mogelijk is er inderdaad iets niet goed geïnstalleerd.

« Laatst bewerkt op: 2011/04/13, 21:27:44 door Joris Donders »
Gubuntu 17.04 wegens verdwijnen Unity binnenkort

Offline vragen

  • Lid
Re: Gnome energiebeheer is niet correct geïnstalleerd....
« Reactie #2 Gepost op: 2011/04/13, 21:43:19 »
Ook dat lukte helaas niet. Elders op internet en in dit forum zag ik niet echt oplossingen staan behalve dan weer alles opnieuw installeren, daar ben ik nu mee bezig. Het kwam volgens mij ook doordat Puppy Linux had geïnstalleerd.

Offline vragen

  • Lid
Re: Gnome energiebeheer is niet correct geïnstalleerd....
« Reactie #3 Gepost op: 2011/04/14, 01:24:26 »
Alles opnieuw geïnstalleerd via een originele UBUNTU 10.10 CD ROM. Ubuntu werkt lekker vlot. Bij Opstart toepassingen zie ik energiebeheer staan die moet maar niet uit! Maar ook XFCE energiebeheer. Is dat niet dubbel op? Ik werk nu in Ubuntu maar heb ook Xubuntu er opgezet om zodoende snellere pc te krijgen.