Nieuws:

We zijn er weer.

Na lange tijd van afwezigheid zijn we er weer  :laugh:
We hebben alle wachtwoorden gereset, je oude wachtwoord werkt niet meer.Je moet via het "wachtwoord vergeten"-linkje je wachtwoord resetten. Je krijgt hiervoor een mailtje op het adres dat je bij ons geregistreerd hebt.

De komende tijd zijn we nog druk bezig om de rest van de site op te bouwen, dus het kan zijn dat sommige onderdelen (tijdelijk) niet werken.

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: HTC Touch Pro2 met Windows mobile en nu android op geheugenkaart, werkt niet zo  (gelezen 3875 keer)

Offline Gijsbert

• Lid
  • Steunpunt: Ja
De Android 2.1 die ik op mijn geheugenkaartje van mijn HTC Touch Pro2 heb gezet, werkt niet optimaal, menu's en knoppen die niet geheel werken zoals het zou moeten. Misschien is het beter om nieuwere Android versie direct in het telefoon geheugen te zetten?Ik kan er alleen niet zo snel achter komen of dit een verbetering geeft. Weet iemand of dit wel zin heeft? Of een advies?
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline FrSu

• Lid
  • Steunpunt: Nee
Mijn dochter heeft ook een Pro 2 met Win. Ik vind het maar bagger. Als iemand weet hoe je hier Android op zet hou ik me ook aanbevolen. :D
Van Dos>Win 3.11>Win 95>Win 98>Win 2000>Win XP >Vista (Oeps, was foutje)>Win 7>Win 8>Win 10 en via diverse Linux distro's nu bij Mint Mate al dan niet in dualboot met Win 10. Sinds 2008 bezig met Linux.

Offline Vistaus

• Webteam
    • vistaus
@FrSu: neus eens rond op http://forum.xda-developers.com ;)
@Gijsbert: Een nieuwere versie kan het probleem inderdaad oplossen. Probeer eens 2.2 of 2.3 (als die er al zijn) :)

Offline Freak of the Day

• Lid
Waarom geen nieuwe telefoon met Android?
Scheelt een heel stuk werk, het is stukken sneller, en het werkt tenminste.
De T-Mobile G1 kan Froyo (2.2) al nauwelijks aan.

Offline softbart

• Lid
In de nieuwe TC staan div. artikelen over Android en mob.
Ik denk best de moeite waard om deze te lezen.

groet,

Theo

Offline Vistaus

• Webteam
    • vistaus
Waarom geen nieuwe telefoon met Android?
Scheelt een heel stuk werk, het is stukken sneller, en het werkt tenminste.
De T-Mobile G1 kan Froyo (2.2) al nauwelijks aan.

Omdat Gijsbert deze nog niet zo lang heeft.