Nieuws:

We zijn er weer.

Na lange tijd van afwezigheid zijn we er weer  :laugh:
We hebben alle wachtwoorden gereset, je oude wachtwoord werkt niet meer.Je moet via het "wachtwoord vergeten"-linkje je wachtwoord resetten. Je krijgt hiervoor een mailtje op het adres dat je bij ons geregistreerd hebt.

De komende tijd zijn we nog druk bezig om de rest van de site op te bouwen, dus het kan zijn dat sommige onderdelen (tijdelijk) niet werken.

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Problemen met brandenk K3B  (gelezen 1481 keer)

Offline James_Black

• Lid
  • Steunpunt: Nee
Problemen met brandenk K3B
« Gepost op: 2011/03/28, 14:19:41 »
Ik probeer DVD te branden met K3B, maar dan krijg ik deze melding: "Could not determine size of resulting image file." En de debugging output krijg ik deze melding:

Devices
-----------------------
TSSTcorp CDDVDW TS-L633J SC01 (/dev/sr0, CD-R, CD-RW, CD-ROM, DVD-ROM, DVD-R, DVD-RW, DVD-R DL, DVD+R, DVD+RW, DVD+R DL) [DVD-ROM, DVD-R Sequential, DVD-R Dual Layer Sequential, DVD-R Dual Layer Jump, DVD-RAM, DVD-RW Restricted Overwrite, DVD-RW Sequential, DVD+RW, DVD+R, DVD+R Dual Layer, CD-ROM, CD-R, CD-RW] [SAO, TAO, RAW, SAO/R96P, SAO/R96R, RAW/R16, RAW/R96P, RAW/R96R, Restricted Overwrite, Layer Jump] [%7]

K3b::IsoImager
-----------------------
mkisofs print size result: 0 (0 bytes)

System
-----------------------
K3b Version: 2.0.1
KDE Version: 4.5.1 (KDE 4.5.1)
QT Version:  4.7.0
Kernel:      2.6.35-28-generic

Used versions
-----------------------
mkisofs: 1.1.10

mkisofs
-----------------------
/usr/bin/genisoimage: Implementation botch. Video pad for file VIDEO_TS.BUP is -22
/usr/bin/genisoimage: Either the *.IFO file is bad or you found a genisoimage bug.

mkisofs calculate size command:
-----------------------
/usr/bin/genisoimage -gui -graft-points -print-size -quiet -volid K3b data project -volset  -appid K3B THE CD KREATOR (C) 1998-2010 SEBASTIAN TRUEG AND MICHAL MALEK -publisher  -preparer  -sysid LINUX -volset-size 1 -volset-seqno 1 -sort /tmp/kde-jamesb/k3bVY4161.tmp -no-cache-inodes -udf -iso-level 1 -path-list /tmp/kde-jamesb/k3bMr4161.tmp -dvd-video -f /tmp/kde-jamesb/k3bVideoDvd0

Kan iemand me helpen?

Offline Timo

• Forumteam
    • timo.diedering
  • Steunpunt: Ja
Re: Problemen met brandenk K3B
« Reactie #1 Gepost op: 2011/03/28, 16:09:27 »
Wat wil je precies branden, en dan met name, hoe groot is dat bestand?
Trotse eigenaar van een Nokia N900, een Nokia N9 en een Jolla.

Offline James_Black

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2011/03/28, 18:11:25 »
ik probeer een film te branden. Bestand is  3.5 gb groot.

Offline Timo

• Forumteam
    • timo.diedering
  • Steunpunt: Ja
« Reactie #3 Gepost op: 2011/03/28, 18:20:08 »
op een iso file dat je op een dvd wilt zetten? Probeer het anders is met de normale ingebouwde programma.
Trotse eigenaar van een Nokia N900, een Nokia N9 en een Jolla.

Offline Mikkel

• Lid
« Reactie #4 Gepost op: 2011/03/28, 19:29:06 »
Ik probeer DVD te branden met K3B, maar dan krijg ik deze melding: "Could not determine size of resulting image file."

Heb je iets aan het antwoord van Jean-Francois dat hier staat?

Offline Vistaus

• Webteam
    • vistaus
« Reactie #5 Gepost op: 2011/03/28, 20:11:57 »
Bij mijn weten is dit probleem opgelost in K3B 2.0.2 Echter, hier is nog geen pakket van te vinden voor 10.10 die jij hebt.