@Markba, Ik zit die lijst te lezen en ik had er al over gehoord maar hier schrik ik toch van.
Waarom schrik je hier van? Je bent niet verplicht om ze te gebruiken, maar als je ze kent, kun je nog sneller en handiger met je desktop omgaan. Maar als je ze niet gebruikt, is er geen man overboord.
Bedoelde de uitkomst van het onderzoek en niet het lijstje met sneltoetsen. Sorry was wat onduidelijk neer gezet.
Ik gebruik ook wel eens de terminal maar ik ben er nog niet zo handig in om er alles mee te doen.
De zij balk wil ik de doorzichtigheid en kleur van aan willen passen.
Daarnaast liefst ook nog willen verplaatsen.
Wil tevens een aantal iconen die nu vast zitten, hoger zetten zodat ze niet als ik meer open zet, onder in het stapeltje verdwijnen.
Zijn misschien een paar kleine dingen maar het zijn wel dingen die ik graag zie veranderen.
Moet wel zeggen dat nu ik het langer gebruik, ik minder het menu gebruik.
Komt mede ook door de enorme vertraging bij mij wat zoals je zegt waarschijnlijk een driver probleem is en wat ik hoop bij de komende versie verholpen is.
Af en toe moet ik er nog in en dat is dan geen pretje.
Al die sneltoetsen gebruik ik al en mijn zij balk heb ik wat aangevuld en hoe doe werkt bevalt mij zeer goed.
Beste balk die er is.
Mijn opmerkingen waren meer op de uitslag van het onderzoek waarbij heel veel gebruikers niet eens de prullenbak konden vinden wat ik persoonlijk vreemd vind omdat dat op zich wel erg duidelijk is.
Ook de verdwijnende zij balk terug roepen lijkt mij niets vreemds.
Maar wat moet je zeggen van een Win 7 gebruiker die de optie niet kent die ook in Win 7 zit om je scherm groot te zetten of half scherm.
Ik gebruik CTRL ALT en dan de cijfers van het numpad.
Maar merk dat het nog wat bugy is bij mij want CTRL ALT T werkt niet altijd bij mij. Is nog een bug waarvan ik hoop dat ze zo veel mogelijk weg zijn zodra de eind versie komt.
Als ik zo typ dan gebruik ik de sneltoetsen ook veel maar als ie langs mij staat met Youtube en dergelijke niet.
Maar ga mijn muis wat anders instellen zodat ik met die van window kan wisselen.
Is dat ook opgelost.
Moet zeggen dat ik nu meer sneltoetsen ken.
Met de stap terug bedoelde ik dat ze niet aan versimpeling werkte of alles duidelijker maakte dan wat het nu is.
Je mist op de Ubuntu site een duidelijke instructie hoe het systeem werkt en hoe je makkelijk alles terug kunt vinden.
Zou mooi zijn als ze daar een filmpje op zetten met hoe ze alles doen en wat tips er bij zetten.
Staat er nu ook wel maar het is zoeken en het kan duidelijker.