Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Beantwoord: Vraag aan SqueezeBox bezitters.  (gelezen 2462 keer)

Offline Reijer

• Lid
Beantwoord: Vraag aan SqueezeBox bezitters.
« Gepost op: 2011/03/09, 15:30:46 »
Ik heb sinds twee weken een Logitecg SqueezeBox (internet radio, muziekspeler enz). Als ik "afstem" op Radio1 verschijnt al langer dan een week steeds het NCRV-logo en de naam van een radioprogramma op het scherm: Casa Luna. Nu wil ik graag weten of dit een foutje in mijn SB is, of dat anderen hetzelfde "probleem" hebben. Ik heb uiteraard naar Casa Luna gemaild; ze gaan ook op zoek.
(resetten ga ik pas doen als blijkt dat de fout bij mij ligt: het invoeren van de netwerksleutel was een heel werk; 62 karakters.)

Reijer.
« Laatst bewerkt op: 2011/03/10, 21:34:03 door Reijer »

Offline wowo

• Lid
Re: Vraag aan SqueezeBox bezitters.
« Reactie #1 Gepost op: 2011/03/10, 00:32:04 »
Ik heb sinds twee weken een Logitecg SqueezeBox (internet radio, muziekspeler enz). Als ik "afstem" op Radio1 verschijnt al langer dan een week steeds het NCRV-logo en de naam van een radioprogramma op het scherm: Casa Luna. Nu wil ik graag weten of dit een foutje in mijn SB is, of dat anderen hetzelfde "probleem" hebben. Ik heb uiteraard naar Casa Luna gemaild; ze gaan ook op zoek.
(resetten ga ik pas doen als blijkt dat de fout bij mij ligt: het invoeren van de netwerksleutel was een heel werk; 62 karakters.)

Reijer.

Ok ik heb een Squeezebox Touch en heb zojuist op op Radio 1 afgestemd.
Zelfde "probleem"

Overigens hoef je "netwerksleutel" niet zelf in te typen. Radio 1 en vele andere zenders staan er al in:
bv Internetradio>Lokaal>Radio 1
Als lokaal wordt de locatie Den Haag gekozen er daar staan zover ik kan zien staan alle landelijke zenders er al in.

Voor een keertje is het ook leuk om naar de Chinese radio te luisteren. ;)
Om alle Internetradio stations uit te proberen ben je wel een poosje zoet ............
3xDesktop Manjaro Linux Gnome; 2xLaptop Manjaro Linux Gnome

Offline Reijer

• Lid
Re: Vraag aan SqueezeBox bezitters.
« Reactie #2 Gepost op: 2011/03/10, 11:25:42 »

Reijer.

Ok ik heb een Squeezebox Touch en heb zojuist op op Radio 1 afgestemd.
Zelfde "probleem"

Overigens hoef je "netwerksleutel" niet zelf in te typen. Radio 1 en vele andere zenders staan er al in:
bv Internetradio>Lokaal>Radio 1
Als lokaal wordt de locatie Den Haag gekozen er daar staan zover ik kan zien staan alle landelijke zenders er al in.

Voor een keertje is het ook leuk om naar de Chinese radio te luisteren. ;)
Om alle Internetradio stations uit te proberen ben je wel een poosje zoet ............

Ik bedoel de sleutel om gebruik te maken van m'n draadloze netwerk.
Bedankt voor de mededeling. Ik zal het aan radio 1 doorgeven dat het niet aan de Squeezebox ligt.

Reijer.