Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: (OPGELOST)programmaś verwijderen of toevoegen werkt niet meer  (gelezen 706 keer)

Offline TD

• Lid
Krijg steeds deze melding:

W: Kan http://nl.archive.ubuntu.com/ubuntu/pool/universe/e/esound/esound_0.2.41-5_i386.deb niet ophalen
  Kon niet verbinden met nl.archive.ubuntu.com:80 (213.136.29.211). - connect (111: Verbinding is geweigerd)
en net nu mijn desktop er precies zo uitziet als ik hem wil hebben.....ik vrees de herinstall dus alle andere suggesties zijn welkom!
« Laatst bewerkt op: 2011/03/09, 11:57:08 door TD »

Offline TD

• Lid
Re: programmaś verwijderen of toevoegen werkt niet meer (OPGELOST)
« Reactie #1 Gepost op: 2011/03/08, 22:07:48 »
ben er toch zelf uitgekomen en de oplossing was te stom voor woorden: nl server veranderen in hoofdserver et voila...... :-[

Re: programmaś verwijderen of toevoegen werkt niet meer
« Reactie #2 Gepost op: 2011/03/09, 11:30:30 »
de (opgelost) moet je in de eerste titel zetten zo als nu zie je het niet vanaf het overzicht
If nothing goes right, try left.
Steunpunt Berchem (Antwerpen, België)

Offline Tom

• Lid
Re: programmaś verwijderen of toevoegen werkt niet meer (OPGELOST)
« Reactie #3 Gepost op: 2011/03/09, 11:37:12 »
ben er toch zelf uitgekomen en de oplossing was te stom voor woorden: nl server veranderen in hoofdserver et voila...... :-[

Zet hem na een frisse (nieuwe) install altijd op de Hoofd Server (main) die is sneller.
http://forum.ubuntu-nl.org/forum/wat-doe-je-als-je-vraag-is-opgelost/ :D
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.