Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Onduidelijke foutmelding.  (gelezen 737 keer)

Offline Asperger

• Lid
  • Steunpunt: Nee
Onduidelijke foutmelding.
« Gepost op: 2011/03/04, 12:07:23 »
Checking session consistency (brasero_burn_check_session_consistency brasero-burn.c:1741)
Unsupported type of task operation
Session error : Er is een interne fout opgetreden (brasero_burn_record brasero-burn.c:2839)

Wat is dit ?
Ik verwacht een foutmelding waar ik iets mee kan.
Hier kan ik helemaal niks mee.
¨Een internet fout¨, welke ???????????????????????????

Offline Stijnen

• Lid
Re: Onduidelijke foutmelding.
« Reactie #1 Gepost op: 2011/03/04, 12:35:28 »
Zonder glazen bol zou ik proberen eens het pakketje icedax te installeren en vervolgens nog eens proberen ...
superstition, dogma, faith, spirituality, astrology? Thank god there is science!

Offline erik1984

• Lid
    • erik1984
« Reactie #2 Gepost op: 2011/03/04, 13:05:51 »
Volgens mij heeft Stijnen hetzelfde gedaan als ik zou doen: die foutmelding invoeren in google. Bij mij komt dit dan bovenaan: http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=1558038. Sowieso is dat wel een goede strategie als je onduidelijke foutmeldingen tegenkomt. Dan weet je ook meteen of het een bekend probleem is.

Offline Stijnen

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2011/03/04, 13:28:58 »
Je hebt dat zelf niet uit geprobeerd, anders had je het antwoord voor de TS wel geweten!!

Zonder uitroeptekens is het ook wel duidelijk mevr. Femke, desnoods GEBRUIK JE CAPS OM JEZELF NOG DUIDELIJKER TE MAKEN!!!

Daarnaast is wat je zegt niet geheel logisch ook, alsof ik elke foutmelding kan herproduceren op mijn computer, zodat ik het antwoord kan weten  :rolleyes:

@erik1984
Inderdaad Google is vaak het antwoord, dat zou al snel 3245 topics schelen.
superstition, dogma, faith, spirituality, astrology? Thank god there is science!

Offline Stijnen

• Lid
« Reactie #4 Gepost op: 2011/03/04, 13:46:26 »
Een foutmelding is info en in dit geval dus info waar een antwoord op mogelijk is. Dus daar was geen glazen bol voor nodig, hooguit een zoekmachine. Dat meneer dat blijkbaar niet zelf kan, lijkt me nu dan wel duidelijk gemaakt en dat hij in het vervolg dit dus ook zelf kan.

Daarnaast reageerde ik op je tweede bericht, die was voor mij bestemd en niet voor de TS.

Offline Stijnen

• Lid
« Reactie #5 Gepost op: 2011/03/04, 14:56:21 »
Uit de foutmelding maak ik op dat hij met Brasero een cd aan het branden was. Echter ik vermoed zelfs dat hij op dat moment een broodje kaas aan het eten was, en een bak koffie aan het drinken was. Terwijl hij ook nogeens met één oog naar de TV keek. Dit laatste is speculatie maar ik acht de kans vrij groot :)