Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: hotmail openen alleen door firefox?  (gelezen 977 keer)

Offline vanmill8

• Lid
hotmail openen alleen door firefox?
« Gepost op: 2011/02/28, 22:43:19 »
als ik hotmail open via bv. emesene dan gebeurt dat via firefox , maar nu ik chromium als standaard webbrowser heb en ik open mijn e-mail,hotmail via emesene dan wordt ie nog steeds geopent via firefox!
hoe kan dat verandert worden, dus via chromium . ik heb alles al nagekeken maar kan het niet vinden.
weet iemand raad ?

Offline kristof70

• Lid
Re: hotmail openen alleen door firefox?
« Reactie #1 Gepost op: 2011/02/28, 23:05:00 »
Ga eens kijken bij de instellingen van emesene zelf ...

"voorkeuren"  "bureaublad"   daar vind je onderaan de instellingen voor de browserkeuze.

Offline vanmill8

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2011/02/28, 23:30:42 »
dat heb ik al gezien maar daar kan je alleen de webrowser veranderen voor een e-mail programma , geen andere webbrowser.

Offline Anco

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2011/03/10, 10:33:21 »
Bij email kan je wel instellen (met omweggetje).
ik heb daar even getest met /usr/bin/opera file://home/anco/.config/emesene1.0/(emailadres)_hotmail_com/cache/login.htm

pad naar login bestand moet je dan nog wel ff veranderen en natuurlijk nog in chomium veranderen
En dan opent die um  gewoon netjes in opera
Linux user #485563