Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: onder en bovenpaneel qua uiterlijk wijzigen  (gelezen 603 keer)

perro30

• Gast
onder en bovenpaneel qua uiterlijk wijzigen
« Gepost op: 2011/02/28, 13:16:51 »
Toen ik vanochtend mijn laptop opstartte hadden zowel het onder- als ook het bovenpaneel een wat ander, duidelijker uiterlijk. Echter, na heropstart waren die twee weer als "vanouds", d.w.z. standaard, bij instellingen kan ik het niet dusdanig wijzigen als ik een aantal minuten geleden zag, dit betrof nl. beide panelen in hun totaliteit, met zelfs een paar andere iconen voor bluetooth, de accu enz.
Hoe kan ik dit bewerkstelligen?
Nogmaals, niet dringend, maar een leuk weetje.

Bedankt.

perro30

• Gast
opgelost onder en bovenpaneel qua uiterlijk wijzigen
« Reactie #1 Gepost op: 2011/02/28, 15:38:07 »
Het verhaal is al opgelost:
Systeem -> Voorkeur -> Uiterlijk en dan Thema's
Ziet er nu puik uit (althans in mijn smaak) maar iedereen kan dit en ook thema's binnenhalen.

Re: onder en bovenpaneel qua uiterlijk wijzigen
« Reactie #2 Gepost op: 2011/02/28, 18:48:02 »
Dit kan je denk ik ook makkelijk op google vinden ;)
Maar zet je nog even [OPGELOST] in de titel van je eerste post?  :-X
Desktop:
Processor: Intel® Core™2 Quad CPU Q8300 @ 2.50GHz × 4, Geheugen: 3.9Gb, GPU: nVidia 220GT OS: Windows 7 64 bit / Ubuntu 12.04 64 bit
Notebook:
Processor: Intel® Core™ i7-4700MQ, Geheugen: 8Gb, GPU: nVidia GTX765m (met Optimus) OS: Windows 8 64 bit / Elementary OS Luna 64 bit