Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: OpenFTD versus Spot-net  (gelezen 3646 keer)

Offline Jackkult

• Lid
  • Steunpunt: Nee
OpenFTD versus Spot-net
« Gepost op: 2011/02/17, 17:36:22 »
Hallo,

Ik hoorde laatst van het rare nieuws dat Brein hun overwinning op FTD hebben gewonnen, nu gebruik ik zelf Openftd maar zeer weinig. Wie vindt dat spot-net een  goeie vervanger is voor ftd ik weet dat spot-net voor windows beschikbaar is en (nog) niet voor Linux ik vindt zelf spot-net wat op een soort van muziek dienst lijken, het kan handig zijn.

Greetz....an opensource friend!

Offline asphyxia

• Forumteam
  • Steunpunt: Nee
Re: OpenFTD versus Spot-net
« Reactie #1 Gepost op: 2011/02/17, 19:43:00 »
Beste Jackkult,

allereerst welkom hier.

Voor een eerste bericht op een hulpforum Ubuntu hebt u wel een vreemde vraag. Concreet vraagt u welke mensen hier spot-net op hun windowsbak gebruiken.

Tsja, waarom zouden we u dat gaan vertellen?

U weet waarschijnlijk net zo goed als wij, dat stichting Brein ook achter spot-net aanzit, maar dat die moeilijker aan te pakken zijn omdat ze niet werken met een centrale server. Klop spot-net maar in een zoekmachine, en dat rolt allemaal naar boven. Wat we er ook van vinden, dit forum werkt niet mee daaraan, zie de forumregels.

Dus bij deze een slotje. Voor verdere hulpvragen bent u overigens altijd welkom  ;)
Als de werkelijkheid er niet was, zou de wereld er heel anders uitzien. [Theo Maassen]
Alles is te kraken, niets is veilig, zorg dus voor zoveel mogelijk niets. [Ramana]
It's always darkest before the dawn. [Florence Welch]