Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Windows 8 uitgelekt  (gelezen 90178 keer)

Offline vds

• Lid
Re: Windows 8 uitgelekt
« Reactie #150 Gepost op: 2011/04/26, 20:11:32 »
Ja, dat zou best kunnen. :D
Gewoon een nieuw " jasje" en klaar =D
Registered User # 531403

Toshiba  Laptop 17 inch type Satellite L670-Ubuntu 11.10

Offline vds

• Lid
« Reactie #151 Gepost op: 2011/04/26, 20:12:42 »
Ik blijf altijd ubuntu gebruiker hoor ;) (binnenkort misschien mint)
Vandaag alleen even windows 8 voor de lol geinstalleerd en je zag het suc6 al op me vorige post :evil:

Ik heb windows 8 is voor de lol geinstalleerd in virtualbox.
En dit is hoe de eerste boot van windows 8 eruit ziet XD

oh my god, een foutmelding XD
Registered User # 531403

« Reactie #152 Gepost op: 2011/04/26, 20:17:43 »
Jesse heeft alleen maar illegale dingen op zijn pc's. Ik vind het nodig om te melden dat je Win8 hebt geïnstalleerd, terwijl je weet dat dit niet mag en vooral dat illegale zaken tegen de regels is.

Ik weet niet of je het weet, maar Microsoft heeft ZELF de Win 8 Milestone-build beschikbaar gesteld voor betalende leden van hun community-gebeuren (MSDNET? ben ff de naam kwijt). Het is wel naar torrents gelekt vanaf daar en dat is natuurlijk niet de bedoeling, maar illegaal is het niet aangezien MS zelf die build heeft vrijgegeven aan een bepaalde doelgroep.

« Reactie #153 Gepost op: 2011/04/26, 20:19:10 »
Jesse, stap nou toch niet naar de verkeerde kant!! =D Tenzij het de aard van het beestje is =D =D :D XD XD
Dat loopt gegarandeerd verkeerd af hoor. Als bijen op stroop :o

Dit is een vorm van onweerstaanbare dwang XD XD

MS heeft zelf downloaduitnodigingen verstuurd. Zie mijn post hierboven. Er is dus niks illegaals aan.

Offline Brumm3l

• Lid
« Reactie #154 Gepost op: 2011/04/26, 20:57:30 »
Ik weet niet of je het weet, maar Microsoft heeft ZELF de Win 8 Milestone-build beschikbaar gesteld voor betalende leden van hun community-gebeuren (MSDNET? ben ff de naam kwijt). Het is wel naar torrents gelekt vanaf daar en dat is natuurlijk niet de bedoeling, maar illegaal is het niet aangezien MS zelf die build heeft vrijgegeven aan een bepaalde doelgroep.

Je bedoeld hier waarschijnlijk de vrijgave aan een deel van de betalende MSDN gebruikers. Ik hiervan niet exact op de hoogte, maar dat is wel precies waar de crux zit: de build is vrijgegeven aan die groep gebruikers, waarschijnlijk ook nog onder vrij strikte voorwaarden. Het verspreiden van links naar die download is niet toegestaan verwacht ik, anders had men wel direct een publieke build beschikbaar gemaakt, zoals bij Windows 7 gedaan is.

Tenzij Jesse kan aantonen dat MS hem heeft gemachtigd de link naar build vrij te geven is dit dan ook niet toegestaan.

« Reactie #155 Gepost op: 2011/04/26, 20:59:17 »
Volgens mij is Jesse nog altijd 'onschuldig' tot zijn schuld bewezen is..

« Reactie #156 Gepost op: 2011/04/26, 21:06:06 »
Steef +1
Daarbij zie ik nergens een link of verwijderde link. Het enige wat ik zie is dat jesse beschuldigd wordt van illegaliteit en dat is waar ik op inhak.
En ik had het niet alleen over MSDN: http://www.askvg.com/windows-8-available-on-microsoft-connect-download-invitation-only/

Offline Brumm3l

• Lid
« Reactie #157 Gepost op: 2011/04/26, 21:09:24 »
Jesse geeft zelf aan de link naar iemand verstuurd te hebben. Ik beschuldig hem nergens, ik zou alleen graag een document zien waarin MS hem hier toestemming voor geeft.

De link die geeft noemt zelf immers ook:

Citaat
Currently its only available for OEM companies.

« Reactie #158 Gepost op: 2011/04/26, 21:11:12 »
Hij heeft die link via PM verstuurd. Er staat nergens in de regels dat het niet via PM mag. Het is dus ongegrond om hem te beschuldigen van illegaliteit.

« Reactie #159 Gepost op: 2011/04/26, 21:13:33 »
Er wordt niemand concreet beschuldigd, er wordt alleen gesuggereerd dat Jesse het illegaal verkregen heeft. Maar nogmaals; even in the French revolution, the victims weren't expected to chop off their own heads. ;)

« Reactie #160 Gepost op: 2011/04/26, 21:21:33 »
Er wordt niemand concreet beschuldigd, er wordt alleen gesuggereerd dat Jesse het illegaal verkregen heeft. Maar nogmaals; even in the French revolution, the victims weren't expected to chop off their own heads. ;)

femke's opmerking kwam anders aardig in de buurt van een beschuldiging.

DarkEra

• Gast
« Reactie #161 Gepost op: 2011/04/26, 21:22:18 »
Vistaus,

Dat men Jesse beschuldigt van illegale praktijken in dit topic heeft hij wel even aan zijn eigen te danken gezien zijn "illegale handelingen" een tijd terug. Denk aan de Youtube video's enzovoort.

Logisch dat we er dan vanuit gaan dat het waarschijnlijk illegaal is wat Jesse doet.
Het is iets wat dan als eerste weer bij iemand als gedachte op komt.

Ik zeg niet dat het nu ook zo is.  :)

« Reactie #162 Gepost op: 2011/04/26, 21:23:28 »
Ik heb jou ook niet genoemd omdat ik wel weet hoe jij over dit soort dingen denkt ;)

Offline vds

• Lid
« Reactie #163 Gepost op: 2011/04/26, 21:32:45 »
Jesse, stap nou toch niet naar de verkeerde kant!! =D Tenzij het de aard van het beestje is =D =D :D XD XD
Dat loopt gegarandeerd verkeerd af hoor. Als bijen op stroop :o

Dit is een vorm van onweerstaanbare dwang XD XD

MS heeft zelf downloaduitnodigingen verstuurd. Zie mijn post hierboven. Er is dus niks illegaals aan.

Jamaar zeg Vistaus, Daar had ik het ook niet over hé. Ik doelde dat hij naar Win8 overstapte. ???
Niets meer en niets minder.
En daarbij, wat iemand in zijn huis met zijn pc doet interesseert mij echt niet!

Illegaal of niet, wie zonder zonde is werpe de eerste steen!!
« Laatst bewerkt op: 2011/04/26, 21:35:38 door vds »
Registered User # 531403

Offline emiel1976

• Lid
« Reactie #164 Gepost op: 2011/04/26, 21:43:26 »
En wat heb je aan die versie van Windows 8?
In virtualbox draait het niet en je wilt het niet op je systeem zetten want dan kun je net zo goed weer terug naar DOS gaan.

Wel apart dat een Linux gebruiker achter Windows aan zit. Ik zit juist meer achter Linux aan dan achter Windows. Windows is voor my voor een aantal programma's te kunnen draaien en meer niet.

Offline vds

• Lid
« Reactie #165 Gepost op: 2011/04/26, 21:43:59 »
Jesse heeft alleen maar illegale dingen op zijn pc's. Ik vind het nodig om te melden dat je Win8 hebt geïnstalleerd, terwijl je weet dat dit niet mag en vooral dat illegale zaken tegen de regels is.

Ah ja, moeten ze er dan nog voor betalen ook :o ??? voor software die nog niet eens beta is. amaai, die daar bij Microsoft zijn goed gek......neen, de testers zijn goed gek. Betalen om iets te testen :o ???
Registered User # 531403

« Reactie #166 Gepost op: 2011/04/26, 21:58:12 »
@vds: Excuses. Ik had niet door dat je een grapje op die manier bedoelde ;)
En niks betalen om te testen. MSDN is een betaalde service en dat je dan Win 8 mag testen is bijzaak (krijg je als het ware cadeau).

@emiel: Ik zit zelf ook nooit meer op Windows. Heb het totaal niet nodig. Op deze nieuwe PC heb ik niet eens de moeite genomen de Win-licentie te accepteren. Gewoon Kubuntu 11.04 USB erin en dat op de volledige schijf knallen.

« Reactie #167 Gepost op: 2011/04/26, 22:57:03 »
En niks betalen om te testen. MSDN is een betaalde service en dat je dan Win 8 mag testen is bijzaak (krijg je als het ware cadeau).
klopt, een MSDN account geeft vooral toegang tot andere software, althans, met een betaalde account, ik heb wel ook een MSDN account, maar dan een gratis, waarmee je enkel bij de developer documentation kan, maar een betaalde account kan veel meer downloaden, kijk hier maar, maar je kan zoiezo zien wat er is, maar zonder MSDN account dus niet downloaden.
je kan met een betaalde account zelfs MS-DOS 6.0 nog downloaden! (ze houde het spul wel lang niet? =D)

ADSL? nee, neem ADHD, dat is pas snel!

Offline emiel1976

• Lid
« Reactie #168 Gepost op: 2011/04/26, 23:07:32 »
Ja maar 95 en 98 zijn er niet meer net als 2000 en ME.

« Reactie #169 Gepost op: 2011/04/26, 23:36:52 »
klopt, een MSDN account geeft vooral toegang tot andere software, althans, met een betaalde account, ik heb wel ook een MSDN account, maar dan een gratis, waarmee je enkel bij de developer documentation kan, maar een betaalde account kan veel meer downloaden, kijk hier maar, maar je kan zoiezo zien wat er is, maar zonder MSDN account dus niet downloaden.
je kan met een betaalde account zelfs MS-DOS 6.0 nog downloaden! (ze houde het spul wel lang niet? =D)
Heel verstandig, mocht je er niet uitkomen met Windows 8.  :evil:
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline emiel1976

• Lid
« Reactie #170 Gepost op: 2011/04/27, 01:22:55 »

@emiel: Ik zit zelf ook nooit meer op Windows. Heb het totaal niet nodig. Op deze nieuwe PC heb ik niet eens de moeite genomen de Win-licentie te accepteren. Gewoon Kubuntu 11.04 USB erin en dat op de volledige schijf knallen.

Had het niet over jou Vistaus.

Offline emiel1976

• Lid
« Reactie #171 Gepost op: 2011/04/27, 01:23:32 »
Heel verstandig, mocht je er niet uitkomen met Windows 8.  :evil:

Dat draaide wel altijd goed dus een prima optie =D

Offline vds

• Lid
« Reactie #172 Gepost op: 2011/04/27, 09:26:50 »

Geen probleem Vistaus ;) ik wou het maar even meegeven.

Dat weze ook alweer duidelijk ;)
Registered User # 531403

jesse2314

• Gast
« Reactie #173 Gepost op: 2011/04/27, 09:40:55 »
Jesse geeft zelf aan de link naar iemand verstuurd te hebben. Ik beschuldig hem nergens, ik zou alleen graag een document zien waarin MS hem hier toestemming voor geeft.

De link die geeft noemt zelf immers ook:

Citaat
Currently its only available for OEM companies.

Grr nou ga ik het nog 1 keer uitleggen! >:(

Ik heb via een microsoft uitnodiging windows 8 gedownload.
Ik moest wel een contract tekenen voor de download.
In dat contract stond onder anderen:
Ik mag deze versie testen en doorgeven aan anderen mensen.

Dit is legaal!
Pas vanaf de release candidate mag ik windows 8 niet meer verspreiden.

Snappen jullie het nu of moet ik nog meer gaan uitleggen ???  >:(

Vistaus,

Dat men Jesse beschuldigt van illegale praktijken in dit topic heeft hij wel even aan zijn eigen te danken gezien zijn "illegale handelingen" een tijd terug. Denk aan de Youtube video's enzovoort.
En ja dat klopt, daar heb ik ook echt spijt van gehad, op mijn kanaal is nu alles legaal gemaakt.
« Laatst bewerkt op: 2011/04/27, 09:44:37 door jesse2314 »

jesse2314

• Gast
« Reactie #174 Gepost op: 2011/04/27, 10:47:43 »
50 euro voor de download ;)
Maargoed zullen we nu weer ontopic gaan?