Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Deelname Linux Thema dag  (gelezen 67145 keer)

Offline Luuk58

• Lid
Re: Deelname Linux Thema dag
« Reactie #100 Gepost op: 2011/04/26, 21:25:24 »
Ik heb daar ook maar wat ingevuld :')

Offline Timo

• Forumteam
« Reactie #101 Gepost op: 2011/04/26, 21:37:25 »
Oh, great, heb ik die tijd aan mijn pa verteld dat ie me ophaalt... :| Hmm, dat wordt overleggen

Offline TonH

• Promotieteam
« Reactie #102 Gepost op: 2011/04/26, 21:59:06 »
Dag Ton, dat had ik een tijdje geleden ook al gedaan. En daar staan inmiddels al 8 mensen op de lijst...

Voor de themadag heb ik een event aangemaakt op de LoCo Directory.
http://loco.ubuntu.com/events/team/899/detail/

Vreemd, ik zag op die lijst de T-Dose staan en niet de themadag. Om die reden had ik hem er toegevoegd. Waarom was die dan verdwenen?

« Reactie #103 Gepost op: 2011/04/26, 22:00:46 »
Oh, great, heb ik die tijd aan mijn pa verteld dat ie me ophaalt... :| Hmm, dat wordt overleggen

Als Luuk iets zegt, moet je het altijd met een korrel zout nemen want niet alles wat ie zegt is ook zo ;)

Offline TonH

• Promotieteam
« Reactie #104 Gepost op: 2011/04/26, 22:12:11 »
Als je de links van HCC volgt zie je dat deze dag tot 16:00 duurt.
Ik heb nog steeds geen enkele reactie van HCC gehad op de vraag of we nog wat moeten doen. Ik ga er nu maar van uit dat we alleen ons eigen installatie eiland en stand inrichten en opruimen. Kortom zaterdag ochtend vroeg opbouwen en 's middags afbreken.

Offline Timo

• Forumteam
« Reactie #105 Gepost op: 2011/04/27, 07:44:58 »

Als Luuk iets zegt, moet je het altijd met een korrel zout nemen want niet alles wat ie zegt is ook zo ;)

Toen ik het verhaal op hyves las, heb ik niet gekeken naar de gene die hem aangemaakt hebben ;)

« Reactie #106 Gepost op: 2011/04/27, 23:00:29 »
Als je de links van HCC volgt zie je dat deze dag tot 16:00 duurt.
Ik heb nog steeds geen enkele reactie van HCC gehad op de vraag of we nog wat moeten doen. Ik ga er nu maar van uit dat we alleen ons eigen installatie eiland en stand inrichten en opruimen. Kortom zaterdag ochtend vroeg opbouwen en 's middags afbreken.

@ Ton, ik zou het niet op zijn beloop laten en zeker even alles met HCC (Bas) kortsluiten.  ;)

Offline TonH

• Promotieteam
« Reactie #107 Gepost op: 2011/05/02, 22:22:35 »
Ik heb nu een antwoord van HCC:

Wij kunnen vanaf 8 uur 's ochtends in Bunnik aan de gang. Om 10 uur begint de de themadag en duurt tot 4 uur.

Er worden nog een paar vrijwilligers gezocht om vrijdag avond op te bouwen (tafels neerzetten, kabels leggen). Wie kan en wil daaraan meehelpen?

« Reactie #108 Gepost op: 2011/05/02, 23:24:58 »
Ik kan helaas niet helpen met opbouwen, maar ik help zoals altijd wel met de afbouw :)

Offline TonH

• Promotieteam
« Reactie #109 Gepost op: 2011/05/11, 21:48:42 »
Maandag avond heb ik van HCC informatie gekregen.
Voor de install/release party heb ik aangegeven dat we 6 installatie plekken willen hebben. Er hebben zich iets meer mensen aangemeld maar zo krijgt iedereen die dat wil ook de gelegenheid om nog even rond te kijken. Als er mensen zijn die zich hebben aangemeld als installatie hulp en ook naar lezingen willen gaan dan hoor ik dat graag. Als het er veel zijn is het handig een planning voor de installatie hulp te maken.
Verder krijgen we 2 tafels in zaal 2 beschikbaar voor een stand. Moeten daar nog wat aan gedaan worden (Thomas, Maarten)?

Zoals al eerder gemeld, we kunnen op de dag zelf vanaf 8 uur terecht voor het opbouwen. Wie is daar bij aanwezig?

« Reactie #110 Gepost op: 2011/05/12, 14:16:06 »
Ik moet even kijken of dat zo vroeg al lukt, maar als het lukt, dan help ik zeker met opbouwen.

Offline TopGear

• Forumteam
« Reactie #111 Gepost op: 2011/05/15, 12:27:54 »
Hoe laat moet ik me melden als install-hulp?

« Reactie #112 Gepost op: 2011/05/15, 13:33:19 »
Meestal doen we een uur van te voren, dus 9 uur in dit geval ;)

Offline TonH

• Promotieteam
« Reactie #113 Gepost op: 2011/05/15, 14:52:11 »
9 uur lijkt mij een goed idee. Hebben we nog wat tijd om wat punten met elkaar te bespreken.

Offline TopGear

• Forumteam
« Reactie #114 Gepost op: 2011/05/15, 15:29:01 »
Okido. Dan zal ik even kijken welke trein ik moet hebben.

Dat wordt dan om 7:07 weg en om 8:50 ben ik er dan. (onder voorbehoud van blaadjes op de rails).
« Laatst bewerkt op: 2011/05/15, 15:32:31 door TopGear »

Offline Luuk58

• Lid
« Reactie #115 Gepost op: 2011/05/15, 19:08:58 »
Hoe zit 't met de t-shirts? Hoe gaan ze er uit zien, zijn ze al besteld, hoeveel gaan ze kosten en hoe moet ik betalen?

« Reactie #116 Gepost op: 2011/05/16, 00:32:11 »
Ze zijn in de maak.
Kosten zijn laag  ;)

Ik heb iemand gevonden die ze in kleine oplage gaat persen.
De opdruk is grijs van kleur op een wit shirt.

Betalen kan a.s. zaterdag.
Zoals afgesproken betalen vrijwilligers maximaal 5 euro.

Opdruk is gemaakt door Dooitze:
http://forum.ubuntu-nl.org/artwork/vernieuwd-logo-ubuntu-nl/15/

We zijn dus herkenbaar!  =D

Offline TonH

• Promotieteam
« Reactie #117 Gepost op: 2011/05/18, 20:47:20 »
De zaal indeling is iets aangepast. We krijgen nu een installatie eiland en stand direct naast elkaar.
HCC zorgt voor een aansluitpunt voor 220 volt en een switch voor netwerk. De rest moet zelf geregeld worden.
Ik kan 2 haspels meenemen, als er meer mensen zijn die wat mee kunnen nemen graag.
Verder nog de vraag of er enkele mensen zijn die netwerk kabels mee kunnen nemen.

Offline markba

• Lid
    • http://markbaaijens.nl/
« Reactie #118 Gepost op: 2011/05/19, 17:22:13 »
Ik geef om 15:00 een lezing over beveiliging van SSH, maar zal door bezigheden 's morgens pas rond die tijd aanwezig zijn.

Ik heb het niet helemaal gevolgd met die T-shirts moet ik zeggen, maar is er nog eentje over, maatje M? Of zijn ze allemaal op bestelling?

Offline rman

• Lid
« Reactie #119 Gepost op: 2011/05/19, 17:26:00 »
Ik ben ook wat laat wat betreft de t shirts... als er nog een M of X over is?
steunpunt: Delft
Happy throngs, where ever you go

« Reactie #120 Gepost op: 2011/05/19, 21:36:52 »
PFFF.... gelukkig een paar extra shirts besteld!!  =D

« Reactie #121 Gepost op: 2011/05/19, 22:04:48 »
Ik zou oorspronkelijk helpen met het Linux Mint installatie team (wat naast het installatie ubuntu eiland zou komen). Maar aangezien die nu niet komen (Lees hier waarom http://blog.linuxmint-nl.org/) wil ik best wel helpen met het Ubuntu team. Ik heb een (Lan party) doos met daarin allemaal netwerk kabels en verleng blokken etc, en die kan ik wel achter in de auto gooien. Ik moet vanuit Nunspeet komen en mijn zoontje is altijd wel vroeg op dus tussen 9 en 10 kan ik er makkelijk zijn.

Ik hoor wel of jullie me nodig hebben, en anders ben ik gewoon een bezoeker die een bakkie komt doen bij de Ubuntu eiland.

Groetjes van Karel,

« Laatst bewerkt op: 2011/05/20, 11:23:50 door Kakysan »
Ik gebruik Linux Ubuntu 12.04 Unity & Windows 8.1

Mijn overstap weblogs zijn: http://overstappen2ubuntu.wordpress.com & http://overstappen2linuxmint.wordpress.com

« Reactie #122 Gepost op: 2011/05/20, 00:02:13 »
Nah.. ik zou gewoon het Mint stuk van het eiland gaan bemannen. :) Er zijn van wel wat Ubuntu-NL'ers die willen bijspringen met een Mint installatie mocht het te druk worden. ;)

Offline TopGear

• Forumteam
« Reactie #123 Gepost op: 2011/05/20, 07:18:31 »
Nog wat netwerkkabels en één of meerdere swiches nodig?

Offline TonH

• Promotieteam
« Reactie #124 Gepost op: 2011/05/20, 11:27:44 »
Nog wat netwerkkabels en één of meerdere swiches nodig?

Op het installatie eiland ligt een 24 poorts switch waar 22 poorten van vrij zijn. Voor 6 werkplekken ruim voldoende lijkt me. Wel is het handig extra netwerk kabels mee te nemen, die liggen er niet.