Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Deelname Linux Thema dag  (gelezen 67086 keer)

Re: Deelname Linux Thema dag
« Reactie #75 Gepost op: 2011/04/10, 11:37:16 »
@Maarten: Misschien a la dat shirt wat je 1,5-2 jaar geleden maakte? Voor de party in Ede? Maar dan natuurlijk met het nieuwe logo en misschien iets groter logo? :)

Offline Timo

• Forumteam
« Reactie #76 Gepost op: 2011/04/10, 11:43:16 »
Misschien iets van een groot ubuntu (of linux) logo en dan "linux themadag 2011" eronder, want ik denk dat veel mensen het als aandenken willen hebben... :)

Offline Rachid

• Lid
    • rachidbm
    • Mijn blog
« Reactie #77 Gepost op: 2011/04/10, 18:03:48 »
Mij lijkt zo'n shirt ook wel leuk. Ik kom wel naar de dag, maar heb me niet opgegeven om bij de stand te staan. Kan ik dan wel meedoen met zo'n shirt of is dat niet de bedoeling?
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Offline niekn

• Lid
    • omega-xis
« Reactie #78 Gepost op: 2011/04/11, 19:27:48 »
als je op de site van ubuntu zelf kijkt dan staat er bij het branden "show me how". lijk mij duidelijk genoeg...
wil je dat op de flyer zetten dan is het gewoon een kwestie van vertalen en drukken

Offline Rachid

• Lid
    • rachidbm
    • Mijn blog
« Reactie #79 Gepost op: 2011/04/15, 23:16:57 »
Misschien heb je ook nog wat aan de Algemene Flyer die we al hebben op de release party wiki.

Die vind ik er goed uitzien. Eventueel een ander plaatje erin zetten, want twee zijn van 10.04.
Of wordt 10.04 als LTS ook nog aangeboden?

edit: directe link naar Flyer in PDF.
« Laatst bewerkt op: 2011/04/15, 23:26:20 door Rachid »
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Offline ertai

• Lid
    • programming
    • http://www.ertai.nl
« Reactie #80 Gepost op: 2011/04/16, 10:57:30 »
zo heel veel is van die pagina niet meer bruikbaar.. Veel is nog in de oude kleuren. Is er nergens meer informatie?
Is je vraag opgelost? Markeer het als [OPGELOST] in de titel van je bericht!

Offline Rachid

• Lid
    • rachidbm
    • Mijn blog
« Reactie #81 Gepost op: 2011/04/17, 11:42:30 »
zo heel veel is van die pagina niet meer bruikbaar..
Maar de teksten en links zijn toch nog actueel?

Offline Rachid

• Lid
    • rachidbm
    • Mijn blog
« Reactie #82 Gepost op: 2011/04/17, 11:54:22 »
Voor de themadag heb ik een event aangemaakt op de LoCo Directory.
http://loco.ubuntu.com/events/team/899/detail/

Je kunt hier ook aangeven of je aanwezig bent. Op deze manier staan we internationaal wat meer in da picture. Hopelijk zien ze dat wij niet stilzitten als LoCo.

« Reactie #83 Gepost op: 2011/04/17, 13:11:08 »
Ik sta er ook op! (als djmusic121 jammer genoeg :()

Offline ertai

• Lid
    • programming
    • http://www.ertai.nl
« Reactie #84 Gepost op: 2011/04/17, 13:33:34 »
Ik sta er ook op.. staat alleen programming ipv ertai
Is je vraag opgelost? Markeer het als [OPGELOST] in de titel van je bericht!

Offline Rachid

• Lid
    • rachidbm
    • Mijn blog
« Reactie #85 Gepost op: 2011/04/17, 13:46:29 »
Er is iets met de integratie tussen Launchpad en LoCo Dir. Ronnie weet daar meer over.
Toch zie ik Vistaus nu wel gewoon als Vistaus. Heb je ondertussen iets gedaan dat dit heeft gefixt? Zo ja, dan kan ertai dit misschien ook doen om zijn "echte" naam te tonen ipv de username van LP.

« Reactie #86 Gepost op: 2011/04/17, 13:58:34 »
Ik heb niks gefixt en ik zie mezelf als djmusic121 :o

« Reactie #87 Gepost op: 2011/04/17, 19:18:25 »

Je kunt hier ook aangeven of je aanwezig bent. Op deze manier staan we internationaal wat meer in da picture. Hopelijk zien ze dat wij niet stilzitten als LoCo.

Is voor nu wel wat verwarrend!
Hier staan ook al vrijwilligers ingeschreven: http://wiki.ubuntu-nl.org/community/ReleasepartyWiki/Inschrijven

Denkt iedereen er nog even aan om daar de wensen m.b.t . t-shirts in te vullen?  ;)

Offline Timo

• Forumteam
« Reactie #88 Gepost op: 2011/04/17, 19:46:15 »

heb me aangemeld, maar sta erop als tiwiedie... :(

EDIT: Vreemd, mijn launchpad id is tiwiedie, maar op de site staat openiduser (nog wat cijfers) ???
« Laatst bewerkt op: 2011/04/18, 16:12:33 door tiempjuuh »

Offline Rachid

• Lid
    • rachidbm
    • Mijn blog
« Reactie #89 Gepost op: 2011/04/17, 19:53:43 »

Is voor nu wel wat verwarrend!
Hier staan ook al vrijwilligers ingeschreven: http://wiki.ubuntu-nl.org/community/ReleasepartyWiki/Inschrijven
Ik zou voor de organisatie gewoon die wiki blijven gebruiken. Want daar kun je ook meer bij zetten (wie wat meeneent e.d.).

De activiteit die ik heb aangemaakt is publiek en kan iedereen zich op inschrijven. Ook gewoon bezoekers. Het is niet verplicht, maar geeft wel een handig overzicht en je kunt via de pagina van Ubuntu NL doorklikken naar activiteiten op de agenda en in het verleden.

Denkt iedereen er nog even aan om daar de wensen m.b.t . t-shirts in te vullen?  ;)
Mij lijkt zo'n shirt ook wel leuk. Ik kom wel naar de dag, maar heb me niet opgegeven om bij de stand te staan. Kan ik dan wel meedoen met zo'n shirt of is dat niet de bedoeling?
Ik had nog geen antwoord gekregen op deze vraag...

« Reactie #90 Gepost op: 2011/04/18, 00:27:14 »
@ Rachid, Het shirt is eigenlijk bedoeld om als vrijwilliger herkenbaar te zijn op de Themadag.
Ik kan natuurlijk wel wat extra laten maken, maar dan kun je die pas na afloop dragen (anders ben je de klos :))

« Reactie #91 Gepost op: 2011/04/18, 00:46:13 »
@Maarten: Ik herinner me in Ede dat er wel wat mensen aan me vroegen of ze dat shirt konden kopen. Ik moest ze helaas een "nee" verkopen. Misschien kun je er een aantal in de verkoop gooien voor de mensen die ze leuk vinden? :)

Offline Rachid

• Lid
    • rachidbm
    • Mijn blog
« Reactie #92 Gepost op: 2011/04/18, 10:55:40 »
@ Rachid, Het shirt is eigenlijk bedoeld om als vrijwilliger herkenbaar te zijn op de Themadag.
Ik kan natuurlijk wel wat extra laten maken, maar dan kun je die pas na afloop dragen (anders ben je de klos :))
Haha, oke. Er staat hopelijk niet met koeienletters "vrijwilliger" op?
Het is ook vooral om naderhand een keer te dragen. Lijkt me gewoon leuk om een Ubuntu-shirt te hebben.
Vistaus heeft ook een goed idee. Als je budget het toe laat kun je er misschien wat extra drukken om te verkopen. Meestal zijn ze per stuk goedkoper wanneer je er meer drukt.. Alleen als je daar geld voor hebt natuurlijk, het blijft een klein risico (dat in de toekomst hopelijk gedragen kan worden door Ubuntu NL).

ps. Als ik bij de stand rondloop ben ik er niet vies van om iemand te helpen hoor ;)

Offline burger.ga

• Lid
« Reactie #93 Gepost op: 2011/04/25, 15:06:08 »
En ik kom ook! lijkt me erg leuk

Offline TonH

• Promotieteam
« Reactie #94 Gepost op: 2011/04/25, 16:43:36 »
Ik heb de bijeenkomst ook als activiteit bij het LoCo team neergezet. Iedereen die komt kan zich daar ook melden.
De wiki wordt alleen gebruikt voor registratie van vrijwilligers. Locatie kan iedereen die komt zich aanmelden.

De link:

http://loco.ubuntu.com/events/team/921/detail/

Offline Rachid

• Lid
    • rachidbm
    • Mijn blog
« Reactie #95 Gepost op: 2011/04/25, 20:31:35 »
Dag Ton, dat had ik een tijdje geleden ook al gedaan. En daar staan inmiddels al 8 mensen op de lijst...

Offline Luuk58

• Lid
« Reactie #96 Gepost op: 2011/04/26, 17:13:02 »
Hoe laat is 't allemaal afgelopen op die dag? Want ik wil eigenlijk nog ergens anders naar toe daarna :{

« Reactie #97 Gepost op: 2011/04/26, 20:32:11 »
Hoe laat is 't allemaal afgelopen op die dag? Want ik wil eigenlijk nog ergens anders naar toe daarna :{

Naar M zeker? XD
Nee maar volgens mij duurt het tot 15:00, dan afbouwen en dan komen we misschien op 16:00/16:30 uit?

Offline Luuk58

• Lid
« Reactie #98 Gepost op: 2011/04/26, 20:48:58 »
Naar M zeker? XD
Bedoel je nou Marissa? :') Dat is een puur zakelijke relatie. Maar dan zonder de zaken.

Nee maar volgens mij duurt het tot 15:00, dan afbouwen en dan komen we misschien op 16:00/16:30 uit?
Bron? Bevestiging?

Offline Timo

• Forumteam
« Reactie #99 Gepost op: 2011/04/26, 21:14:21 »
He, luuk, waar is je feesthoedje ???

@luuk, op de ubuntu hyve heb je zelf neergepoot dat het tot 13 uur duurt... :|