Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: OPGELOST;Evolution probleem  (gelezen 393 keer)

Offline davevrr

• Lid
  • Steunpunt: Nee
OPGELOST;Evolution probleem
« Gepost op: 2011/02/14, 11:26:43 »
Ik heb een probleem; in Evolution is het gedeelde van de balk "versturen en ontvangen" niet meer aanklikbaar, ik heb een mailtje naar mezelf gestuurd maar dat komt dus ook niet meer binnen. Ik heb m'n E-mail echt nodig voor mijn werk dus ik heb snel een oplossing nodig, ik gebruik evolution echt dus herinstalleren zie ik niet zitten want dan moet ik eerst heel m'n agenda kopiƫren. Iemand?
« Laatst bewerkt op: 2011/02/14, 13:16:33 door davevrr »

Offline Ed

• Lid
Re: Evolution probleem
« Reactie #1 Gepost op: 2011/02/14, 12:14:19 »
Even linksonder kijken of de stekkertjes verbonden zijn met elkaar.

Gr Ed

Offline Jan E.

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2011/02/14, 12:21:42 »
Korte klap oplossing: backup maken van je mails e.d., Evolution volledig verwijderen, daarna opnieuw installeren en backup terugzetten. Tussendoor wel ff opnieuw opstarten. Dit soort rigoreuze oplossingen werkt vaak sneller dan gepiel met instellingen...

Samsung NP300E7A
Ubuntu 14.04

Offline Joris Donders

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2011/02/14, 12:42:58 »
Je kan eerst, alvorens de zware methode van herinstallatie te gebruiken, de sneltoets F9 gebruiken in Evolution. Dit is de shortcut naar versturen/ontvangen !

Als dat werkt ben je al geholpen met dat probleem.

Later zou je een screenshot moeten geven van je Evolution, zodat we eens kunnen kijken waar het probleem zich nu schuilt ! Je probleemomschrijving is wat vaag. Details maken dat we adequate hulp kunnen verlenen.

De herinstallatie ALS LAATSTE middel gebruiken is mijn advies.
Gubuntu 17.04 wegens verdwijnen Unity binnenkort

Offline davevrr

• Lid
« Reactie #4 Gepost op: 2011/02/14, 13:15:46 »
Blijkbaar was het idd beneden ff klikken op die 2 stekkertjes en alles werkte weer. Soms kan het simpel zijn, en toch zie je't niet (picnic probleem mss) :rolleyes: